Nog even terugkomend op het CB, ik zeg ook niet dat alles slecht is daar want ik ben ook blij dat de artsen de ontwikkeling van je kind in de gaten houden enz.
Daarom ben ik ook altijd blijven gaan omdat ik gewoon wilde weten of mijn kind goed groeide en zijn ontwikkeling goed ging
Bij mijn oudste kwam er met 4 jaar uit dat hij niet goed kon horen en dat hij daardoor achterliep in zijn taalontwikkeling, ik werd doorgestuurd naar mijn huisarts en via de huisarts bij de KNO arts en uiteindelijk kreeg hij buisjes.
Praten ging daarna ineens in een stroomvernelling

nu klets hij je de oren van het hoofd
Dus wat dat betreft ben ik er erg blij mee dat ze daar op het CB op die dingen letten.
Maar..... je hebt soms van die figuren die er niks van snappen en enorm gaan lopen zeuren ( in mijn geval was dat de wijkverpleegkundige) ze behandelde me gewoon als een klein kind! Dat ik jong moeder ben geworden wil niet zeggen dat ik het niet aankan of niet weet wat het beste voor mijn kind is!!
En daar botste het dus.
Vandaar dat ik zei dat ik niet altijd even blij ben met het CB
Maar..... sinds vorige week ga ik naar een ander bureau omdat ik niet meer op de dinsdag kan komen omdat ik dan mijn oppasdag heb.
Ik ging nu dus naar het nieuwe bureau en heb het als een zeer fijne ontmoeting ervaren
De wijkverpleegkundige was superaardig en zat helemaal niet te zeuren.
Zelfs niet over het feit dat het mijn 3e is en over mijn leeftijd!
Dat was echt een verschil zeg!!
Voor het eerst heb ik naar het CB gaan als leuk ervaren
Timo is nu 5760 gram en 60 cm
Hij zit dus prachtig op de middelste lijn
Ook moest hij voor het 1e prikje.
Dat vind ik iedere keer weer moeilijk

Toch vervelend om te zien dat je kleintje dan ff pijn heeft.
Maar ik heb hem meteen geknuffeld en getroost en toen was het goed.
Hij heeft 1 dag gehuild maar de volgende dag had hij al helemaal geen last meer