vlila voor de armen en stof voor ieder reptiel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stefanus
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stefanus » 12 sep 2006 22:54

Welaan, als men dan toch zo sterk vraagt naar onsamenhangendheid...

hand de ik plaat rondom watertje pling ding en pirouette hangbrugboutje zang drankwollerigbelazerd vrijvrouwtrouwdegangramdilzwaminie du gra gra tri mi xu i f
d

hg

k
q

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 13 sep 2006 09:40

En de zwaan stortte met kamikazechoreografie aan de rand van de gracht.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 sep 2006 09:44

"Grachtengordeldier", mompelde de zwerver en liet zich behandelen aan zijn net opgelopen gordelroos.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 13 sep 2006 09:46

de naam van de gordelroos

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 sep 2006 09:50

De slinger van Boelie... Hoe compromitterend en hoe paranoia.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 13 sep 2006 09:54

De oude man pakte zijn rum en liep zichzelf nog dieper vast in Otrabanda. Hoeveel europeese schrijvers zouden hem blijven achtervolgen? Op dit kleine stukje rots, als bakermat van een continent waar grootgrondbezitters zich manifesteren als Donner en Wilders in een gedaante . . .

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 sep 2006 09:56

'Are you bullshitting me?' fluisterde de androgyne kraai met z'n lakleren vleugels in het oor van z'n compagnon, 'you know, I'v been around!'.

Maar geen der Touaregs scheen notie te nemen toen de oase treinladingen peniskokers begon uit te braken.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 sep 2006 09:57

De jonge neger hief zijn handen in een pathetisch gebaar ten hemel en riep: "maar, meneer?"
Later bleek hij zich al jaren voor gedaan te hebben als onverbetelijke analfabeet hoewel hij toch een impossante bouqet-reeks voor de meer ontwikkelde bollenslikker had geschreven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 sep 2006 10:00

De gedoodverfde spaghetti-western held begaf zich daarop schoorvoetend naar de kantine en bestelde een broodje bal.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 13 sep 2006 10:03

Hoe capabel is de European om l'america du sud te doorgronden? De neger, de katholiek, de indiaan, de koloniaal . . . ze hadden stiekem de liefde bedreven, elkaars kinderen terecht gewezen. En ondertussen hadden ze niet in de gaten dat het buurmeisje met een aziatische oogopslag alles nauwlettend in de gaten hield. . . .

koffiebruin . . . misschien dat een bohemische stad als Krakau haar als bruid zal importeren, misschien.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 sep 2006 14:17

De xenofobe meute polen achtervolgden de zwarte zwaan, zich niets aantrekkend van haar gekwaak en geklapwiek. Hoewel zwaan aan het spit niet de haute cuisine locale is en ook enkele demjanjuks dit avontuur met oorsuizingen moesten bekopen, werd deze dag gezien als een geslaagde dag waar men nog lang over zou na-oreren.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 13 sep 2006 14:19

was de crisis zo groot geworden dat de european de european zelfs niet meer doorgronde?

Collateral

Berichtdoor Collateral » 13 sep 2006 20:13

'Het spijt me meneer,' sprak de vadsige vakkenvuller 'maar we verkopen hier geen hufters.'

Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Tante Pollewop » 13 sep 2006 22:53

Daarop ging de man naar de slager om drie pond *censuur*. De slager pakte uit een grote ton een drabbig stuk vlees, en woog het. "Mag het ietsje meer zijn?"

FV
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor FV » 14 sep 2006 11:24

"Als mijn blauwe oog er maar van geneest," was het antwoord. De bloemen sprongen van schrik in het water, alwaar ze floreerden als nooit te voren. En visje, visje in het water, visje, visje in de kom voelde zich eenzaam en verlaten.
"De beste manier om een probleem op te lossen is de humor ervan te ontdekken."
- Arthur C. Clarke -

Terug naar “Archief”