Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
Dus in mijn ogen totaal onschuldig!
kurtyo schreef:Dat heb ik gelezen, ik wilde hem nog even stilzetten bij wat dingen... Denk na voordat je allerlei dingen roept en probeert al jouw meningen in mijn hersenen probeert te pompen. (Ik heb het over Jas, maar als verduidelijking)... Ik vind het niet netjes van deze meneer dat hij zo reageert. En daarbij reageert hij niet op mijn postings, wat ik niet echt waardeer.
Bookman schreef:Fiscaal masturberen mag toch wel? Er zijn genoeg aftrekposten voor het komende jaar.................
Socrates schreef:Dat er echt in twee dagen tijd 21 pagina's reacties zijn op dit onderwerp... ik heb ze niet allemaal doorgeworsteld maar wil wel even kwijt dat ik me niet kan vinden in het idee dat masturbatie zonde zou zijn.
Evenmin als homoseksualiteit overigens, maar dat moge reeds bekend zijn.
jas schreef:Socrates schreef:Dat er echt in twee dagen tijd 21 pagina's reacties zijn op dit onderwerp... ik heb ze niet allemaal doorgeworsteld maar wil wel even kwijt dat ik me niet kan vinden in het idee dat masturbatie zonde zou zijn.
Evenmin als homoseksualiteit overigens, maar dat moge reeds bekend zijn.
Je hoeft je er ook niet in te vinden, het maakt voor God niet uit of jij het er mee eens bent dat iets zonde is.
jas schreef:essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
Je zegt het goed. In jouw ogen, niet in Gods ogen.
sweap schreef:jas schreef:essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
Nou ja zeg Jas, kun jij voor God spelen ofzo? Hoe weet je nou of dat in Gods ogen niet onschuldig is? Ik ben het met essieee eens. T maakt wel verschil met welke intentie je masturbeert.
jas schreef:sweap schreef:jas schreef:essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
Nou ja zeg Jas, kun jij voor God spelen ofzo? Hoe weet je nou of dat in Gods ogen niet onschuldig is? Ik ben het met essieee eens. T maakt wel verschil met welke intentie je masturbeert.
Nee, degene die zeggen dat het geen zonde is, die spelen voor God.
Jannoek schreef:jas schreef:sweap schreef:jas schreef:essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
dan speel jij logischerwijs toch ook voor God? jij zegt namelijk dat het WEL zonde is...
Jannoek schreef:jas schreef:sweap schreef:jas schreef:essieee schreef:Sorry hoor, ik lees dat het zo erg is dat kleine kinderen al mastuberen. Dat heet gewoon de ontdekking van kinderen van hun lichaam. Bij een kind van een jaar of 6 heeft dat totaal een andere behoeften als een volwassenen. Zeker omdat kinderen bijv. niet klaarkomen.
dan speel jij logischerwijs toch ook voor God? jij zegt namelijk dat het WEL zonde is...
jas schreef:Nee, Zijn Woord zegt dat het zonde is. Maar ik heb alles al ruim uiteengezet, ik zou zeggen, lees het eens rustig op je gemak door.
Degene hier die zeggen dat masturberen geen zonde is, of zelfs Gods goedkeuring heeft, zijn blijkbaar door één of andere geest verlicht die ik in elk geval niet in het donker wil tegenkomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten