essieee schreef:lief team, oh nee col was mij privé consulent
ik zit met een ernstig probleeem. Ik ben zo verliefd dat ik niet meer normaal functioneren kan. Hang de hele dag voor het raam (stel dat hij langs komt) , hang achter de pc (stel dat hij mailt), hang rond m'n telefoon,(stel dat hij belt)?
is dit gezond?
zo nee, hoe moet ik verder???
ook al die lichamelijke klachten, niet eten, vlinders, verdrietig, gefrusteerd e.d.??
ik ben zo wankhopig want ik weet ook niet zo goed of hij mij leuk vind. En dan het probleeem, wie is HIJ?
Ha Esther,
Blij en tevreden dat ik hier weer mag zijn, na een kort maar heftig verblijf in de Bijlmerbajes wegens drankmisbruik, ga ik weer fris en nuchter verder met het behandelen van jullie problemen.
Tjonge Esther, je bent wel iemand die het ons makkelijk maakt! Je probleem is duidelijk omschreven, we hoeven niet te graven en dat scheelt wel enig werk voor ons team.
Om op je probleem in te gaan, je schrijft: Ik ben zo verliefd dat ik niet meer normaal functioneren kan
Daaruit vloeit voort en schrijf je: Hang de hele dag voor het raam
Stop eerst een met hangen, zeker voor het raam, dat kan een bepaalde achterdocht wekken in de buurt. Stop met hangen, pak desnoods een barkruk.
Neem een boek ter hand, dan lijkt het tenminste nog of je leest, ook al ben je daartoe niet in staat als je verliefd bent.
Je kan ook in de deuropening gaan zitten, i.p.v. voor het raam.
Je ziet, dit hoeft geen probleem te zijn!
Wanneer ben je zo verliefd dat je niet meer normaal functioneren kan?
Je hangt achter de pc, de rond de telefoon etc…
Dat is niet kenmerkend voor verliefd zijn, het kan ook zijn dat je een telejunkie bent of aan het worden bent!
Dan heb je een probleem er bij!
Gelukkig kan je het boek bestellen, titel ‘Telejunkie, da’s pas funky!’ geschreven door mij en verkrijgbaar in de $HOP voor 21,95 en das niet duur!
Daar word verder op deze materie ingegaan.
ik ben zo wankhopig want ik weet ook niet zo goed of hij mij leuk vind. En dan het probleeem, wie is HIJ
Als ik je vraag zo leest, vraag je aan mij wie hij is, en daar kan ik geen antwoord op geven, dat wil ik wel maar kan ik niet!
Oplossing: stel je zelf de vraag: WIE IS HIJ NIET?
Dan zul je zien dat hij niet de ridder op het witte paard is, sterker nog, hij is geen ridder en heeft ook geen paard!
Een hond, hooguit 2 konijnen is zijn bezit aan dierlijke wezens en die mag hij per gratie uitlaten of eten geven.
WIE IS HIJ NIET?
Is hij diegene met het schip met geld? Nee, anders wist je wel wie het was!
Nu zeg je misschien, geld? Moet je daar mee? Nou, je kan beter trouwen met een miljonair waar je van houd en nooit honger hebben, dan trouwen met iemand zonder rooie cent waar je van houd en samen honger hebben.
Gegarandeerd dat je in dat laatste geval chagrijnig word.
ook al die lichamelijke klachten, niet eten, vlinders, verdrietig, gefrusteerd e.d.??
Wil je diegene verblijden, stel dat hij komt, met jouw aanwezigheid terwijl je dus niet eet, verdrietig bent, gefrustreerd en bezig met vlinders vangen?
Dan haakt hij snel af!
Dan ben je, volgens zijn visie, bezig met je eigen en hangt hij aan de zijlijn te wachten tot je klaar bent met jezelf!
Je moet ermee stoppen! Dan, stel dat, komt hij en ziet een stralende, niet gefrustreerde , etende, vlinders strelende vrouw waarvoor hij subiet zal vallen.
Ja, denk hij, dat is nu de vrouw die ik zoekt!
Dan lach je minzaam naar hem en hij zal smelten!
Weet je niet hoe je minzaam lachen moet?
Bestel de DVD ‘Minzaam lachen, lacht u mee?’ en groei in de lach, dat kan je allemaal leren voor maar 19,95, te koop in de $HOP, en gedemonstreerd door onze altijd lachende assistentes Jialikelly en Johanne!
Dat wil toch iedereen?
Probeer de bovenstaande oplossingen eerst uit, je zal zien dat het werkt en mocht er nog iets zijn, schroom niet, wij, het Refoweb Dr.Love Team is er voor jou!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.