contacten leggen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 mei 2006 22:30

en wat een vooroordeel vrijgezel zijn en motorrijden dat dat bij elkaar hoort, ik kan er genoeg opsommen die euhh.... hmmzz, nee volgens mij inderdaad, nou ja de meesten hebben inderdaad geen vriendin Heel Vrolijk

Dat doet me spontaan aan iets denken; Een tijdje geleden zag ik iemand met een jas op de motor, waar achterop stond; ''Als je dit kunt lezen is mijn vriendin van de motor gevallen'' :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 mei 2006 22:44

geniaal!!! die vind ik echt leuk!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 18 mei 2006 07:13

=D> =D>

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 18 mei 2006 14:47

die komt uit het amerikaans en is dan een stukje platter smurffie ;)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 mei 2006 14:49

spacy schreef:die komt uit het amerikaans en is dan een stukje platter smurffie ;)

Ja, zelfs in het Nederlands is tie platter..maar ik houd me natuurlijk netjes aan de regels van RW 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 19 mei 2006 05:46

spacy schreef:
Boekenlezer schreef:Nee, ik heb mijn vrijgezellenleven inmiddels eer aangedaan, door een motor te kopen. En de lol daarin begint al te groeien, al ben ik nog maar een beginnertje.
Ik las een keer in een motorblad de vraag aan een motorrijder wie/wat hij af zou danken als zijn vriendin wil dat hij zijn motor wegdoet. Het antwoord was: zijn vriendin!
Inderdaad, die vent heeft het begrepen! Motorrijden is véél te leuk! d:)b |:)| |:)|

tsss, nee de vriendin/vrouw krijgt het vaak niet voor elkaar (iig bij de personen die ik ken om de motor de deur uit te doen) maar zodra er een klein is, zijn helaas de meesten opeens hun wilde haren in een klap verloren....

en wat een vooroordeel vrijgezel zijn en motorrijden dat dat bij elkaar hoort, ik kan er genoeg opsommen die euhh.... hmmzz, nee volgens mij inderdaad, nou ja de meesten hebben inderdaad geen vriendin :D

Je ziet nu juist veel vrouwen moter rijden. Volgens mij valt het hebben van een relatie en moter rijden prima te combineren :P

Centrifugist
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Centrifugist » 19 mei 2006 18:02

Smurffie schreef:
en wat een vooroordeel vrijgezel zijn en motorrijden dat dat bij elkaar hoort, ik kan er genoeg opsommen die euhh.... hmmzz, nee volgens mij inderdaad, nou ja de meesten hebben inderdaad geen vriendin Heel Vrolijk

Dat doet me spontaan aan iets denken; Een tijdje geleden zag ik iemand met een jas op de motor, waar achterop stond; ''Als je dit kunt lezen is mijn vriendin van de motor gevallen'' :mrgreen:

deze bedoel je denk ik :Afbeelding
de klompn mai anholn

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 mei 2006 18:08

Centrifugist schreef:
Smurffie schreef:

hehe, jeps 8)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 19 mei 2006 21:18

Hahah! :lol:

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 22 mei 2006 09:45

Ah ja, contacten leggen... ik heb daar ook moeite mee gehad, en nog steeds wel eigenlijk. Herkenbare reacties lees ik hier.

Shit zeg, wat ben ik een onzeker iemand geweest. Weinig zelfvertrouwen. Maar het is al wel een heel verschil met een jaar geleden. :roll:
Ik heb nooit veel contacten gehad. Bijna niet eigenlijk. Op kamers gaan is, wat dat betreft, heel nuttig voor mij geweest. Een heel nieuwe wereld van vrienden en contacten. :D
Wat assertiviteit betreft kan ik nog steeds veel leren. Working on it. 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 mei 2006 09:58

Smurffie schreef:
Centrifugist schreef:
Smurffie schreef:

hehe, jeps 8)

Engels is moelijk he, Smurffie :wink: Noemde je ex je ook altijd '*censuur*' en dacht jij maar dat hij gewoon 'vriendin' bedoelde :P?

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 22 mei 2006 10:16

Niet te bijdehand Rafaella, er is wel degelijk een Nederlandse versie.. 8)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 mei 2006 10:20

zekharyahu schreef:Ah ja, contacten leggen... ik heb daar ook moeite mee gehad, en nog steeds wel eigenlijk. Herkenbare reacties lees ik hier.

Shit zeg, wat ben ik een onzeker iemand geweest. Weinig zelfvertrouwen. Maar het is al wel een heel verschil met een jaar geleden. :roll:
Ik heb nooit veel contacten gehad. Bijna niet eigenlijk. Op kamers gaan is, wat dat betreft, heel nuttig voor mij geweest. Een heel nieuwe wereld van vrienden en contacten. :D
Wat assertiviteit betreft kan ik nog steeds veel leren. Working on it. 8)

Ik herken dit heel erg. Voordat ik op kamers ging, was ik tamelijk introvert. De vier jaar ver weg van huis, midden in een gemeenschap met maar heel weinig links naar 'vroeger', hebben me absoluut gevormd. In mijn relatie, die in diezelfde tijd ontstond, heb ik echt leren praten en ook mezelf leren waarderen. Er zijn nog wel momenten dat ik onzeker ben, maar ik weet daar steeds beter mee om te gaan.

Ergo: als je de kans hebt om op kamers te gaan: doen.

zekharyahu
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor zekharyahu » 22 mei 2006 10:26

Hehe, fijn die herkenbaarheid :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 11:52

rafaell schreef:
Smurffie schreef:
Centrifugist schreef:
Smurffie schreef:

hehe, jeps 8)

Engels is moelijk he, Smurffie :wink: Noemde je ex je ook altijd '*censuur*' en dacht jij maar dat hij gewoon 'vriendin' bedoelde :P?

Beste Rafaell, hij noemde me Smurffie vanwege mijn blauwe kleren die ik graag droeg. zo, dan weten jullie gelijk hoe ik aan mijn nickname kom :wink:

En engels is (voor mij) redelijk moelijk ja, geef ik direct toe.

Terug naar “Archief”