Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Em.
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Em. » 07 nov 2011 21:26

Wat een schatjes weer :)

Hier maatje 74 (maar dat is wel bijna voorbij) en 80 met bijna 9 maanden, af en toe 86 als het klein valt :), hangt er een beetje vanaf welk merk....er zit nogal verschil tussen...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 07 nov 2011 21:33

zeker weer leuke foto's!! Echt leuk om te zien hoe verschillend al die kinderen zijn :wink: Ene hele mooie krullen, ander bijna kaal :wink:

hier ons kleine grote manneke:

Afbeelding

Afbeelding

en alweer een tijdje terug, een van de laatste mooie zaterdag op de boot in slaap gevallen:
Afbeelding

Vind het altijd jammer dat de foto's verkleind een stuk minder scherp zijn, maar het is niet anders, opt grote formaat zijn ze te groot om te uploaden :mrgreen:

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 nov 2011 21:47

wat een mooie foto's allemaal!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 nov 2011 21:51

Em. schreef:Wat een schatjes weer :)

Hier maatje 74 (maar dat is wel bijna voorbij) en 80 met bijna 9 maanden, af en toe 86 als het klein valt :), hangt er een beetje vanaf welk merk....er zit nogal verschil tussen...

Absoluut, dat merk ik hier met kleding ook wel. En ook wanneer je het gewassen heb.

S. heeft best wel een lang lijfje. Z'n beentjes niet echt lang (wel lekker mollig).

@Lammetje, wow wat een kereltje al weer he. Gaat hard zeg.

Gisteren waren we bij m'n ouders en sinds een week of 2 begint hij echt te lachen (dus geen stuipjes) en geluidjes te maken. Gisteren na de verschoning legde ik hem op de bank en ging ik tegen hem praten, hij lachen en doen. Geweldig. Hij heeft zeker wel een half uur zo liggen lachen. Op zulke momenten wordt ik echt super verliefd op hem. :oops:

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 08 nov 2011 00:41

Evelien schreef:Gisteren waren we bij m'n ouders en sinds een week of 2 begint hij echt te lachen (dus geen stuipjes) en geluidjes te maken. Gisteren na de verschoning legde ik hem op de bank en ging ik tegen hem praten, hij lachen en doen. Geweldig. Hij heeft zeker wel een half uur zo liggen lachen. Op zulke momenten wordt ik echt super verliefd op hem. :oops:

Heerlijk is dat he! Hier heeft de jongste haar stem ontdekt: de hele dag kraaien, maar het neigt meer naar gillen. De oudste mag niet gillen van ons maar nu ze ziet dat we er bij de jongste wel heel positief op reageren gaat zij dus ook weer gillen. Het is hier soms net een kippenhok! nu al 8-[ :)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 nov 2011 07:57

Wat een leuke foto's weer! Je kan echt merken dat het afgelopen jaar een babyboom is geweest :D

En wat een verschil in kledingmaten. Hier lijkt het het meest op de maatvoering van de kids van Jannoek en Em. Zo snel als Abel groeit, ken ik ook niet, maar hij was al een reus bij zijn geboorte. Maatje 62 is echt alleen de eerste weken na de geboorte. Het eerste jaar doorlopen ze de maten tot maat 86 en daarna gaat het langzamer.

Hier trouwens ziekenboeg. Zoonlief heeft buikgriep . Hoop dat de bevalling nog even uitblijft tot hij beter is.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 08 nov 2011 09:02

Wat een mooie foto's zijn er gepost!

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 08 nov 2011 10:00

Mooie foto's!
Time flies when you have none!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 08 nov 2011 10:39

wow wat een mooie foto's weer zeg!
Psalm 25:2 (ber.)

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 08 nov 2011 12:51

Evelien schreef:Gisteren waren we bij m'n ouders en sinds een week of 2 begint hij echt te lachen (dus geen stuipjes) en geluidjes te maken. Gisteren na de verschoning legde ik hem op de bank en ging ik tegen hem praten, hij lachen en doen. Geweldig. Hij heeft zeker wel een half uur zo liggen lachen. Op zulke momenten wordt ik echt super verliefd op hem. :oops:

ja leuk he, fijn toch geniet ervan, maakt de huilbuien weer goed

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 nov 2011 13:17

gempa schreef:
ja leuk he, fijn toch geniet ervan, maakt de huilbuien weer goed

Absoluut.

Net was ik aan het voeden en hij dronk gewoon niet normaal snel (zo snel dat we er allebei helemaal onder de melk zaten). Dus ik begon tegen hem te praten dat hij iets rustiger moest drinken (maar snappen doen ze dat natuurlijk niet) en prompt begint hij te schaterlachen. Wat een boef. :oops: :mrgreen:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 08 nov 2011 14:52

Spons schreef:
@ jee Pee en CEE .. hoe staat het er in vlaardingen bij ? Alles goed daar ?

jah, gaat wel weer aardig (zie zwanger topic)

H zit enorm in haar 'nee' fase. word er helemaal gestoord van :? overal om brullen als ze haar zin niet krijgt, het lijkt wel of niets meer helpt. nu is de afgelopen week ook wel raar verlopen, bij 3 verschillende logeeradressen geweest, maar toch. iemand tips?

Leuke foto's weer, zal er weer een paar maken. Komt de laatste tijd niet zo van :oops:
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 nov 2011 17:03

Heerlijk die momentjes he, Evelien :D

Frederiek is net weer gewogen en gemeten, 66,5 cm en 6,5 kilo. Lijntje van gewicht buigt een beetje af, dus de verpleegkundige zag wel dat ze idd niet genoeg heeft aan 4 flessen van 240. Ik mag zelf weten of ik met groenten en fruit start of dat ik nog op 4 flessen van 260 blijf zitten, maar zij dacht dat ze toch echt wel toe is aan groenten en fruit, maar als ik het niet wil, is het ook prima. Nog maar even denken dus :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 nov 2011 17:25

Super leuke en lieve foto's!

@MissF ik zou zelf niet zoveel melk geven is erg belastend voor de niertjes (zeggen ze of het waar is geen idee) Al is het wel een mega plons 260cc in een klein baby maagje.
Nina drinkt 3 x 180/6 en 1 keer 210/7 En overal blijft maximaal 60cc over en ze groeit echt de pan uit.
Is Frederiek niet tevreden dan na de flessen?

Fruit gaat hier echt super goed maar van groente moet Nina niet veel weten al probeer ik het wel elke dag te doen (vers) Heb al zitten denken om eens een potje te proberen maar ik begin er maar niet aan.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 nov 2011 19:02

Volgens de verpleegkundige maakt het niet uit dat ze zoveel drinkt per fles. Ze heeft niet genoeg na een fles van 210 met 7 schepjes (240 dus in totaal), dan is ze woedend en krijst gewoon. Bij een fles van 240 met 8 schepjes (dus 260) is ze wel tevreden, maar soms spuugt ze dan weer wat, dan is het gewoon een beetje teveel. Ze groeit dus ook niet echt geweldig op 210 met 7 schepjes, want het lijntje boog echt af. Niet verontrustend hoor, want ze groeit wel, maar echt zo hard als ze deed is het niet, dus het is logisch dat ze gaat huilen als ze fles leeg is.
Jurian zat overigens volgens mij ook op die volle flessen, maar die kreeg met 4 maanden precies al bijvoeding. Dat wilde ik nu dus niet, omdat dat helemaal niet zo goed blijkt te zijn. Maar volgens de verpleegkundige zijn ook daar de meningen over verdeeld, en moet je naar de eigen kind kijken. En als ik heel eerlijk ben, zie ik idd een lange meid, die wel iets meer kan gebruiken dan die flessen van 210 +7. Want ze is gewoon niet tevreden. Maargoed, ik denk dat ik het nog tot 5 maanden rek, en dat ik dan maar overstag ga :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”