Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor LauraC » 10 aug 2010 09:14

:oops: Hier krijgt hij helemaal niets als hij op de wc/pot plast :oops: Hij vindt het plassen zelf al zo leuk ;) Het gaat trouwens erg goed met de 'training' dwz, hij doet het helemaal zelf. Hij is zondag wel ziek geweest, veel diarree dus toen viel het (letterlijk ;)) in het water, maar we hebben nu regelmatig overdag een droge luier!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 aug 2010 09:56

Wat goed van Michael =D> =D> =D>

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 aug 2010 10:20

sarah kreeg bij maat 92 ook ondergoed. Was toen ook al bezig met zindelijk worden. Eva Lynn vind het gewoon leuk om onderbroeken aan te doen en doet de luier niet uit dus die mag dat van mij ook. Hemden die er telkens uit gaan vind ik niet zo'n probleem, Eefje heeft niet eens een hemd aan in de zomer en in de winter gaat de maillot er overheen dus echt veel last hebben we daar niet mee.

Sarah slaapt nu ook zonder luier, ik stond bij de hema om zo'n doorlekmatje te kopen maar sarah zei: ik roep papa wel hoor als ik moet plassen, dat heb ik echt niet nodig :mrgreen: heb het dus maar niet mee genomen om haar zelfvertrouwen ook een beetje omhoog te halen :wink:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 aug 2010 13:13

Nou, vandaag was het ingepakte cadeautje op de kast nog steeds erg interessant, maar het potje minder... Hij wilde er echt niet op, dus ik heb hem maar weer even een luier aangetrokken. Morgen zien we wel weer verder 8-[

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 aug 2010 17:44

Joh Haai, Michael vindt het nu 2 dagen interessant maar ik weet uit ervaring met hem dat hij er ook 2 weken helemaal niets aan wil doen hoor! Ik laat het dan ook maar lekker zo, als hij niet op de wc wil, dan vind ik dat ook goed. Enne, ik hoor zelden dat er kindjes zijn met een luier op de kleuterschool ;)
Morgen gaan wij weer naar huis na 10 daagjes NL :(

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 10 aug 2010 20:32

Haai: ach, komt toch vanzelf? wel knap van timon trouwens dat het gister zo goed ging!
ik zag bij de kruidvat een potje met 'plasdiploma' :mrgreen: is dat een idee??

TJ: 8)

vandaag wezen shoppen in veenendaal. wat een winkels daar zeg :shock:
je kijkt je ogen uit...
dochterlief heeft van oma een geweldig schattige winterjas gekregen van Lief!
echt zooo lief.... :8>
ik zag 'em nog niet in de webwinkel staan, zal binnenkort eens een foto schieten.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 10 aug 2010 21:12

Veenendaal is super leuk winkelen..heb je deze? http://www.dodowear.nl/index.php?/4641- ... -roze.html of in het marine?

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 10 aug 2010 21:39

Hallo moeders!

Weer terug van vakantie! 2.5 week gekampeert! Was erg geweldig!

Ik heb iets heel leuks ontdekt: bij Hema.nl kan je stickers bestellen die je zelf kan ontwerpen. Ideetje voor de moeders van zindelijk-wordende-kinderen? Kan je teksten maken met 'goed zo! (naam)' bijvoorbeeld. Zijn nu in de aanbieding.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 10 aug 2010 22:20

Leuk, die stickers! Dat ga ik onthouden. Maar Timon kan toch nog niet lezen, dus voor nu heeft dat nog niet zoveel zin.
Ik maak me er ook nog niet druk om hoor, dat hij nog niet zoveel zin heeft om op het potje te gaan. Maar gisteren dacht ik even dat ie de smaak te pakken had, maar misschien dat ie het toch te lastig vond dat z'n moeder de hele dag met dat potje achter hem aan sjouwde :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 aug 2010 08:44

Wat knap zeg, al die potjesplassers :D
Lief! vind ik ook zo gaaf, maar veel te duur. Ik loop er altijd met een enorme boog langsheen, behalve als het uitverkoop is ;) Ik koop er sowieso niet te veel van, dan vind ik het een beetje saai worden, maar af en toe een leuk shirt, geweldig :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 aug 2010 12:23

liefje schreef:Veenendaal is super leuk winkelen..heb je deze? http://www.dodowear.nl/index.php?/4641- ... -roze.html of in het marine?

ja, die inderdaad maar dan in marine. ik vond de roze kleur in het echt lang niet zo mooi als dat het op de foto wel lijkt. is in het echt heel vaalroze...
wat dat betreft ist maar goed dat hier in de buurt geen Lief!winkel zit, vind het zelf ook prijzig. maar deze jas vond ik zooow leuk... dochterlief was zelf niet mee dus durfde het zelf niet goed voor de maat. maar 'oma' wist zeker dat ze deze wel zou passen en bood 'em toen aan. tsja...zeg dan maar eens nee 8) hij staat haar superLief!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 aug 2010 13:28

Ik vind het merk Lief wel leuk, alleen valt het zo klein. Ik weet nooit welke maat ik moet nemen. Daarnaast vind ik het voor die kleintjes ook te duur. Ze zijn er zo uit. Ik zit op dit moment enorm te dubben welke maat winterjas ik voor Cato moet kopen. Op dit moment heeft zij 74/80, maar met maat 80 redt zij het echt niet de hele winter. Vaak draag je je winterjas toch wel tot maart/april. Maat 86 is nu weer veel te groot en 2 winterjassen vind ik ook weer te veel van het goede.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 11 aug 2010 13:49

ajl: hoe oud is Cato nu? Julian draagt nu 74 hij is bijna 1

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 11 aug 2010 14:08

7 mnd :mrgreen: . Ze is ook al ruim 8,5 kg en 73 cm. Dus al behoorlijk gegroeid.

Hugo ging rond de 7 mnd ook over op maat 80 en had met een jaar maat 86. Ik verwacht met haar hetzelfde. Daarom koop ik het eerste jaar ook niet veel ( en dure) kleding, want ze doen er bij mij zo'n 6/8 weken met een maat. In februari/maart had zij 62, in april 68 en in juni 74 en ik ga nu over op 80. ( Cato heeft nog maat 56 aangehad, daar was Hugo met 3 weken al uitgegroeid)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 11 aug 2010 15:05

nu al maat 80?? :mrgreen:
emmabeth heeft nu 80/86. ligt er een beetje aan hoe het valt. verschillende dingen van 86 zijn haar nog veel te groot en andere al weer te klein.. vind het sowieso lastig altijd met die maatjes, het verschilt echt zo per merk..

in winterjas hebben we 92 gedaan. volgens de verkoopster is het over het algemeen maat 86 bij 1 - 1,5 jaar (verschilt natuurlijk wel per kind maar emmabeth is aardig gemiddeld 8) ). aangezien zij aan t eind vd winter 1,5 is geweest hebben we 92 gedaan. 98 vond ik helemaal nog zo groot lijken.
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Terug naar “Archief”