waar kopen gereformeerde meiden(van 11t/m18)hun rokken etc?
en wat mogen/moeten ze onder hun rok dragen en wat voor shirts etc?
dan heb ik het over de meiden (11t/m18jaar) die een rok moeten dragen
dat vroeg ik me af

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:Zij kopen hun rokken in winkels waar men rokken verkoopt. Zo ook hun bovenkleding.
Evelien schreef:Zij kopen hun rokken in winkels waar men rokken verkoopt. Zo ook hun bovenkleding.
jeepeecee schreef:Evelien schreef:Zij kopen hun rokken in winkels waar men rokken verkoopt. Zo ook hun bovenkleding.
michielboy schreef:
en wat mogen/moeten ze onder hun rok dragen?
dat vroeg ik me af
vpk schreef:jeepeecee schreef:Evelien schreef:Zij kopen hun rokken in winkels waar men rokken verkoopt. Zo ook hun bovenkleding.
michielboy schreef:
en wat mogen/moeten ze onder hun rok dragen?
dat vroeg ik me af
wat dacht je van een onderbroek
*Annette* schreef::mrgreen: Ik moest toch wel een beetje lachen... Waar maak jij je nu toch druk om Michielboy?? Ik draag zelf ook altijd een rok, als ik een leuke tegen kom in een winkel dan is die van mij, nouja niet alles wat ik leuk vind koop ik, en of die nu uit een refozaak komt of uit een winkel waar die tussen de broeken hing dat maakt mij echt niet uit. Ik zou zeggen kijk om je heen en zie wat de mensen aan hebben... Net zoals jou moeder/zus/buurmeisje/klasgenoot kleding draagt, dragen gereformeerde ook kleding. Al is het voor hun waarschijnlijk een rok... Enne er zijn heus wel gereformeerde die een string dragen hoor
!
Lalage schreef:Dippie schreef:Jo'tje schreef:Ik heb vandaag m'n duurste underwear ooit gekocht. En dat ga ik nooit meer doen ook
Maargoed, het is erg mooi, dus voor de bruiloft vond ik dat het wel mocht
En hoe duur was dat dan wel niet?
Zo'n torselet kost wel wat, ik weet niet meer wat de mijne precies kostte. Het zit wel llekker. Enige nadeel is dat je het niet zelf aan kunt trekken, omdat er haakjes aan de achterkant zitten (althans bij die van mij wel).
Funlover schreef:Hahaha wat een vraag.
Net of je als je een rok wilt kopen in een speciale afgezonderde gereformeerde winkel moet zijn.
Je kunt overal leuke rokken kopen tegenwoordig. Ze zijn harstikke hip en er zijn niet speciale gereformeerde rokken. We kopen gewoon de rokken uit de winkel waar iedereen komt en koopt.
Je draagt er onder wat je wil: maillot/legging/panty/kniekousen. String/Hipster/Slip whatever....
We zijn echt geen afgezonderde mensen hoor michielboy!
We vinden gewoon kleding net als de andere mensen mooi, en we houden ook gewoon van leuke dingen doen net als alle andere mensen. Volgens mij is jouw beeld van gereformeerde mensen vrij krom.....
Jo'tje schreef:Lalage schreef:Dippie schreef:
En hoe duur was dat dan wel niet?
Zo'n torselet kost wel wat, ik weet niet meer wat de mijne precies kostte. Het zit wel llekker. Enige nadeel is dat je het niet zelf aan kunt trekken, omdat er haakjes aan de achterkant zitten (althans bij die van mij wel).
Het kost wel wat inderdaad
Ik heb er één van €30 gepast, maar die zat echt totaal niet lekker. Daarna een paar duurdere versies, en dat zat echt heerlijk!
Bovendien is het wel iets wat je vaker kunt dragen onder een mooie jurk of blouse o.i.d.
Nu maar hopen dat Marnix het ook wat vindtKan hij daarna helpen als ik het nog eens aan wil, haha.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten