Gezin en huishouding deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 nov 2008 19:53

Ghehe en voor de mensen die broerlief niet kennen, het moet wel heel erg zijn wil hij zijn moeder gaan bellen :mrgreen: Mn moeder is van 10 tot 2 bezig geweest 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 nov 2008 21:20

bah, kinderen kunnen soms echt de gekste dingen bedenken :o
Fijn voor je broer dat je moeder kwam helpen.

Christiaan had laatst de vloer onder handen genomen met viltstiften. En dan ook nog heel leuk je kleine broertje de schuld geven terwijl jezelf helemaal onder de stiftstrepen ziet, maar goed dat is ook weer schoon en de stiften in de kliko gemikt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 nov 2008 23:33

jamillah schreef:Ghehe en voor de mensen die broerlief niet kennen, het moet wel heel erg zijn wil hij zijn moeder gaan bellen :mrgreen: Mn moeder is van 10 tot 2 bezig geweest 8)

Ja, en binnen vijf minuten :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 23 nov 2008 02:19

Evelien schreef:Gebruiken er hier mensen ook ekologische schoonmaakmiddelen?

We hebben laatst afwasmiddel en wc-reiniger van Ecover gekocht, maar nog niet gebruikt.... De was doe ik met Neutral, dat is zonder parfum maar ik weet niet of dat verder milieuvriendelijk is ofzo.

Mijn moeder had een jaar of 17 geleden een handeltje in Ecover: wasmiddel, afwasmiddel, schoonmaakmiddel. Maar ik heb het haar al eeuwen niet zien gebruiken. Misschien toch niet tevreden of ze vond het te duur. Maar ik heb die milieugekte wel meegekregen.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 23 nov 2008 14:44

Zoiets is een ramp, maar gelukkig dat moeders kwam, want alleen red je dat niet zeg. HEb dat ook wel eens van iemand gehoord en ipv boter de zonnebloemolie,
kreeg ze de vlekken er wel overal uit, want boter is niet het lekkerste spul.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 nov 2008 10:10

zo de tweede was zit er al, de 1e moet ik zo opgaan hangen. De bedden zijn afgehaald. De 3e was kan er bijna in de machine. En dan is de wasmand bijna leeg (op wat sokken na).

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 24 nov 2008 11:28

Ok dan: bedden zijn opgemaakt, de weekend-was hangt op, ik heb gestreken, de kattenbak gedesinfecteerd en verschoond, mensen gebeld, afspraken gemaakt. Voor het middageten nog de vuilnisbak schoonmaken (hij stinkt :? ) en opruimen. Daarna nog badkamer en toilet schrobben en stofzuigen. Dan koken en weer strijken...en dan ben ik klaar denk ik.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 nov 2008 11:40

misschien dat ik nog boven even de slaapkamers ga stofzuigen. De bedden moet ik nog ff opmaken. De tweede was hangt ook al. Het hangt nu echt overal (twee wasmachines vol: 7kg dus 2 keeer 7 kg wasgoed). :mrgreen:

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 24 nov 2008 13:47

Ik heb voor vandaag ook wel weer even genoeg gedaan, vind ik. De keuken is weer netjes, kamer gestoft, de box en kinderstoel weer eens schoongeboend, was opgehangen, beetje gestreken. Nu nog even relaxen, ik moet vanmiddag weer werken. Dus als manlief thuiskomt mag hij nog even zuigen en dweilen :wink:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 24 nov 2008 18:16

Ik heb woensdag 1 dag vrij en dan moet ik er 6 werken... dus dagje voor dagje een beetje doen en dan is het ook wel weer goed hoor (denk ik)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 24 nov 2008 21:54

Echt een handige studie heb ik gekozen. Deze week moet mijn labjas wel 3 keer gewassen worden en ook nog gescheiden. Dus de overige was kan er niet bij gegooid worden. Maar goed, als het moet dan moet het he? Ik heb wel het idee dat ik bezig blijf met wassen.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 nov 2008 13:13

ik heb nog lekker niks gedaan vandaag :lol:

Zonnetje
Mineur
Mineur

Berichtdoor Zonnetje » 25 nov 2008 13:21

Vanochtend ben ik even wezen bloedprikken, nouja even...'k heb een uur zitten te wachten en daarna wezen koffiedrinken bij kennissen. Dus in huis is er nog niks gedaan, 'k ga maar eens beginnen met de vaatwasser uitruimen en de wc schoonmaken.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 nov 2008 18:12

Ik was van plan vandaag alleen te gaan winkelen voor sinterklaascadeautjes enzo. En dan morgen het huishouden maar te doen.
Maar de berg strijk keek me zo aan, en ik wilde toch wel graag een schoon bed. Dus is de strijk gedaan, en de slaapkamer en badkamer zijn weer schoon. Scheelt morgen weer :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 nov 2008 20:41

MissF schreef:Ik was van plan vandaag alleen te gaan winkelen voor sinterklaascadeautjes enzo. En dan morgen het huishouden maar te doen.
Maar de berg strijk keek me zo aan, en ik wilde toch wel graag een schoon bed. Dus is de strijk gedaan, en de slaapkamer en badkamer zijn weer schoon. Scheelt morgen weer :)

mompelt iets over nesteldrang :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”