kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 19 sep 2008 22:51

Precies, omgekeerd gebeurt het ook. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 20 sep 2008 08:54

Ja, ik zou gewoon eerlijk zeggen dat ik 'em niet mooi vind. En als hij hem zelf wel prachtig vindt, nou jammer dan. Dan trekt ie hem toch gewoon aan! Bijvoorbeeld als zijn ouders komen :lol:
Laatst gewijzigd door ChupaChups op 20 sep 2008 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 20 sep 2008 08:58

Het is weer panty tijd! (Of bijna dan) Mijn panty's koop ik vaak bij de HEMA. Ik koop zwart, bruin en natuurlijke huidskleur. De huidskleur voor in de zomer, bruin voor de winter en zwart voor netjes want de kleur van panty's moet met je schoenen matchen.

In de winter vind ik bruin mooier dan huiskleur. Je mag dan ook laten zien dat het een panty is, als je benen bloot lijken in de winter vind ik geen gezicht. Fantasie panty's ook niet altijd, soms vind ik het te scheeuwerig staan.

Afgelopen week zag ik in de stad een meisje lopen, waarvan ik dacht dat ze een aandoening op haar benen had. Maar toen ik nog eens keek, zag ik dat het een panty met een werkje was. :oops:
Dus, dat.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 sep 2008 09:04

hahahahhaahha... :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 20 sep 2008 20:38

ik vond de diamant glanspanty van Hans Textiel altijd een goeie kleur voor mij. Nu ging ik er dus om en was het uit de collectie :( Dat vind ik nou zo waardeloos. 2 jaar geleden had ik een goede kruidvat panty maar die werd ook niet meer verkocht dus over gegaan op de HT panty en dat is dus ook weer verleden tijd! :?

Heb een rok genaaid en dacht dat het paars was dus wilde er een dikke paarse panty bij maar nu blijkt het (bij die paarse panty gezien) geen paars te zijn maar waar ik het ook bij houdt, niets vind ik echt denderend. Zal ik zwart doen? Ben niet in de rouw.........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 sep 2008 20:45

Nou, hij draagt 'm gewoon alhoewel hij tientallen overhemden heeft. Hij zal 'm dus wel mooi vinden. Het is een zwart met wit geruite maar te kleine ruitjes om door mij leuk gevonden te worden zeg maar. Ach ja, hij trok er vandaag toevallig een scheur in door te blijven hangen aan de deurknop :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 20 sep 2008 20:48

@Annet: zwarte panty, paarse rok, zwarte vestje ofzo? Dat doe ik weleens, m'n schoenen of panty afstemmen op bovenkleding...ligt er wel net aan hoe het staat natuurlijk :?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 20 sep 2008 21:21

LauraC schreef:Nog ff wat: manlief heeft voor z'n verjaardag van zijn ouders een overhemd gekregen dat ik spuuglelijk vind. Hij lijkt net een houthakker zeg maar :mrgreen: Zouden jullie er wat van zeggen als je geliefde wederhelft zo'n cadeau zou dragen?

Dan ben ik die net toevallig nodig om er een verfschort voor de kinderen van te maken. En krijgt hij hem dus niet aan. :mrgreen:

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 20 sep 2008 23:26

Hebben jullie met dit rare weer ook geen idee wat jullie aan moeten trekken?

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 sep 2008 06:44

Ja, het is hier nu ook van dat lastige weer, niet heel koud, maar echt niet warm genoeg om korte mouwen aan te hebben. Ik draag nu meestal shirts met lange mouwen of een bloesje, ik heb echt nog geen zin om m'n winterkleren aan te trekken.
En met schoenen hetzelfde probleem, door de regen is er heel veel modder, dat vraagt om laarzen, maar ik wil nog geen afscheid nemen van de zomer... ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 sep 2008 08:10

nee, ik weet altijd precies wat ik wil aantrekken Daar heb ik geen last van :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 sep 2008 15:20

een shirtje met een vest of trui. Als je het warm krijgt kan je dna altijd je vest nog uit doen. Ideaal met dit weer.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

ChupaChups
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor ChupaChups » 21 sep 2008 19:14

LauraC schreef: Ach ja, hij trok er vandaag toevallig een scheur in door te blijven hangen aan de deurknop :mrgreen:

Hè, wat vervelend nou :wink:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 sep 2008 18:08

@Annet: zwart is gewoon stijlvol en zeker in de winter (herfst ook trouwens) denkt 'men' echt niet meteen dat je in de rouw bent hoor, als je zwart draagt. :wink: Die combi zwart-paars is trouwens nu ook nog 'ns in de mode!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 22 sep 2008 18:43

Paars is gaaf :) Ik ben al blij dat turquoise steeds hip blijft, niet omdat ik met de mode meega, maar wel omdat er in die kleur dan lekker veel te koop is. Maar paars en lila en aubergine vind ik mooi, dus fijn dat dat er nu aan komt. Alhoewel... ik heb eigenlijk al best wel genoeg kleding...

Terug naar “Archief”