talenten van een moeder...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 sep 2008 12:09

Daatje123 schreef:Moet je op het dagverblijf ook geen dagen opgeven dan?

Nouja, het is een flexibele opvang, geen echt groot kinderdagverblijf, het is christelijk, meer een soort gastouder, maar wel met de rechten van een kinderdagverblijf. Ik hoop dat het zo zou kunnen zijn dan ik voor 3 maanden (zolang heb ik mijn rooster) aan kan geven welke dagen ik elke week werk. Dat is elke week anders, de tijden ook.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 04 sep 2008 12:34

MissF schreef:
Daatje123 schreef:Moet je op het dagverblijf ook geen dagen opgeven dan?

Nouja, het is een flexibele opvang, geen echt groot kinderdagverblijf, het is christelijk, meer een soort gastouder, maar wel met de rechten van een kinderdagverblijf. Ik hoop dat het zo zou kunnen zijn dan ik voor 3 maanden (zolang heb ik mijn rooster) aan kan geven welke dagen ik elke week werk. Dat is elke week anders, de tijden ook.
Kan je geen vaste dagen werken op je werk ??? Dat is heel wat makkelijker ook voor het kdv ! en voor jezelf natuurlijk..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 04 sep 2008 12:55

@Kwebbel: zie een of twee pagina's terug :)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 okt 2008 12:35

Merisja, hoe is het? Lukt het je nog wat? Ben wel benieuwd nl.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 14 okt 2008 18:50

*Annet* schreef:Merisja, hoe is het? Lukt het je nog wat? Ben wel benieuwd nl.

Pittig, maar ont-zet-tend leuk! Leuk ook dat je er naar vraagt :D Qua moeilijkheidsgraad vind ik het tot nu toe best te doen, maar het is gewoon zo onwijs veel wat je moet doen. Met dan nog twee dagen per week werken erbij en twee lieve meisjes die af en toe ook wel wat aandacht willen hebben zit ik af en toe wel even met mn handen in het haar... Maar goed, ik weet waar ik het voor doe. Ik vind het gewoon super gaaf en op momenten dat ik een dipje heb probeer ik me er echt op te focussen dat ik DV over vier jaar gewoon mn eigen klasje met leerlingen heb, super gewoon!! ::)) Het scheelt ook dat mijn man voor 200 procent achter me staat. Hij heeft 1 dag in de week vrij en dan doet hij de strijk, zeemt de ramen, stoft en stofzuigt...dat scheelt gewoon al heel veel. Samen redden we het wel! En waar ik eigenlijk toch echt wel een beetje trots op ben én wat voor mij echt een pak van mn hart is: de taaltoets en rekentoets heb ik in 1 keer gehaald, heerlijk! Dus nu weet ik zeker dat ik echt door mag gaan met de pabo!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 okt 2008 19:30

Goed nieuws, Merisja!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 14 okt 2008 22:09

=D>

goed joh, fantastisch om te horen. Ik denk dat je je af en toe wel in 4 wilt delen om maar zoveel mogelijk te kunnen doen.

ben trots op je! 8>)

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 15 okt 2008 13:21

Nou, dank je zeg, echt lief :lol:

Ik moet zeggen dat ik ook nog nóóit zo genoten heb van mn weekje herfstvakantie. Even geen gerace en gedoe met oppas enzo. Natuurlijk wel gewoon mn werk, maar niet 's middags alweer naar school, 's avonds laat thuis, volgende dag vroeg werken enz enz. Gewoon lekker de tijd voor de meiden, heerlijk! 'k Heb wel gewoon mijn opdrachten die óók in de vakantie gedaan en gemaakt moeten worden, maar dat kan best met de meiden erbij. Ik moest net bijv iets van papier voor beeldende vorming maken, kan ik gewoon lekker gaan 'knutselen' en dan gaat de oudste ook lekker zitten rommelen met papier en lijm enzo. Sla je twee vliegen in één klap: ik heb mn huiswerkopdracht af en we hebben gelijk samen even een quality time moment gehad! Ik denk dat de vakanties echt periodes gaan worden dat ik even flink kan bijtanken. Maar goed, daar zijn ze natuurlijk ook voor 8)

Nog negen weken, dan is t kerstvakantie :mrgreen:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 15 okt 2008 13:30

Respect hoor Merisja, dat je het allemaal aankunt. En je hebt helemaal gelijk, nu is het moeilijk, maar straks mag je er de vruchten van plukken!

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 17 okt 2008 19:47

Super, Merisja!
En de taal en rekentoets in 1 keer, petje af!!! :shock:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 06 nov 2008 19:39

Wahaa!! M'n eerste stageweek is bijna achter de rug en het is su-per leuk!! Als ik voor de klas sta vergeet ik gewoon aan de meisjes thuis te denken, dat heb ik nog nóóit gehad :shock: Op m'n werk denk ik de hele dag door wel aan hen, maar op school praktisch niet. Komt misschien ook wel omdat alles nog nieuw is, er komen zo onwijs veel indrukken op me af dat er gewoon geen plek meer is voor de meiden :lol: Maar goed, de kop is er af en t was echt tof. Vanaf nu raad ik iedereen die tijfelt om de deeltijd Pabo te gaan doen aan: GEWOON DOEN!!!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 06 nov 2008 19:49

Hé, Merisja, wat goed!!! Houden zo!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 06 nov 2008 19:56

Het enthousiasme spettert er vanaf! Gaaf! :)

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 06 nov 2008 20:22

LeChat schreef:Hé, Merisja, wat goed!!! Houden zo!

Het onderwijs is leuk hè! :wink:

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 07 nov 2008 19:30

Leuk Merisja, je geniet er duidelijk van :) .

Terug naar “Archief”