Moderator: Moderafo's
Merisja schreef:Ja, dat van die rijstebloem is wel waar ja. Jammer genoeg heeft ze allemaal allergien en daadoor mag ik sowieso tot een half jaar geen bijvoeding geven en ook geen rijstebloem. Misschien dat ze met die rijstebloem wel door zal slapen ja. Maar goed, nog even een maandje wachten, zucht, ik verlang wel weer naar die lekker doorslaap-nachten!
Merisja schreef:Ja, dat van die rijstebloem is wel waar ja. Jammer genoeg heeft ze allemaal allergien en daadoor mag ik sowieso tot een half jaar geen bijvoeding geven en ook geen rijstebloem. Misschien dat ze met die rijstebloem wel door zal slapen ja. Maar goed, nog even een maandje wachten, zucht, ik verlang wel weer naar die lekker doorslaap-nachten!
R34 schreef:Gaat het opeens over borstvoeding, (dan kan je bijna een apparte forum voor openen zoveel discussie en meningen zijn daarover.)
Zelf heb ik mijn kind 6 maanden borstvoeding gegeven. Het ging als een tierelier, afgezien van de regeldagen (wanneer er net wat te weinig melk is en je iets vaker moet voeden)
Als je er dan 's nachts uit moest, kind tegen je aan klaar!
Geen gedoe met eerst fles warm maken, kind huilen huilen huilen![]()
De natuurlijke manier lijkt me toch de meest logische, zo heeft God het toch gemaakt. Wanneer je te weinig melk hebt of om andere reden geen borstvoeding kan geven is het wel handig dat de fles bestaat.
Als je een dag weg ging, geen gezeul met flesjes en poeder enz. er is dan vaak wel 1 nadeel, om een pamper te verwisselen is vanalles geregeld. Maar om ergens rustig te gaan voeden.. tja dat moet je dan echt wel midden in het restaurant doen. (kan niet waar je de pampers verwisseld, want er zijn meer moeders/vaders met kinderen en er staat vaak geen stoel.) Ik kies er dan maar voor om aan het eind te gaan zitten achter of bij de muur waar het iets rustiger is. (als het een onrustige plek is wil het kind minder goed drinken)
Nu vraag je je misschien af waarom heb je dan niet langer borstvoeding gegeven, tja het begon een beetje op te raken en ik begon aan een andere baan en had geen zin om weer te gaan kolven.
paprikameisje2 schreef:Merisja schreef:Ja, dat van die rijstebloem is wel waar ja. Jammer genoeg heeft ze allemaal allergien en daadoor mag ik sowieso tot een half jaar geen bijvoeding geven en ook geen rijstebloem. Misschien dat ze met die rijstebloem wel door zal slapen ja. Maar goed, nog even een maandje wachten, zucht, ik verlang wel weer naar die lekker doorslaap-nachten!
hoevaak komt ze nog in de nacht dan?
julia heeft nu om negen uur de laatste voeding gehad, dus ze is helemaal volgetankt, en nu komt ze om drie uur weer, als ze om tien uur heeft gehad komt ze om vier uur!
sinds een week is er de voeding van een uur eraf! wle lekker om doro te kunnen slapen, aan de andere kant blijft nu mijn was liggen en wordt ik wakker met ontzettend pijnlijke bumpers!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten