ik vind het wel nodig, zeker in het beroep wat ik doe waar ik elke te maken heb met mensen die wel eens overgeven, lekker onder de poep zitten enzo. En aangezien we in burger gekleed moeten, vind ik het wel nodig om mij te douchen. Als ik vrij heb douche ik meestal niet, maar was ik mezelf.Rienuku schreef:ChupaChups schreef:Als je een vette huid hebt, móet je wel...Dus als je zo'n gave huid hebt dat alleen water volstaat, heel mooi. (maar er zitten wel altijd nog bacterien en vuil op ook al zie je het niet)
Maar dan nog...helemaal nooit geen zeep...
Ik ben ook niet van elke dag douchen hoor, wat iedereen doet geloof ik. Te hygienisch is niet goed.
Maar mensen vinden mij vies als ik zeg hooguit 2 keer per week te douchen.
Nooit zeep gebruiken vind ik persoonlijk viezer.
hehe... gelukkig nog iemand
Ik douche meestal 3 keer in de week... en was af en toe tussendoor...
Maar ik vind het sunt van het water om iedere dag te douchen... En volgens mij is het ook niet echt nodig...
Is dat psygisch? Een beetje misschien, maar ik voel mij echt wel vies als ik mij na een dag werk niet douche. Tenslotte kom je met allerlei vieze dingen in aanraking.
Bovendien zweet ik snel, dus als ik dan weer thuis kom en er komt iemand langs vind ik het niet zo fris om dan lekker met stinkende / vieze kleding rond te lopen.