ik vind het nu juist wat lastigerEvelien schreef:Net wat je zegt, Communicatie is heel belangrijk!
In het begin vondt ik het nogal lastig, maar naar mate je steeds vaker met elkaar praat etc... dan gaat het steeds beter.

Moderator: Moderafo's
ik vind het nu juist wat lastigerEvelien schreef:Net wat je zegt, Communicatie is heel belangrijk!
In het begin vondt ik het nogal lastig, maar naar mate je steeds vaker met elkaar praat etc... dan gaat het steeds beter.
grappig dat het herkent wordtparkiet schreef:Dat is wel herkenbaar Kwebbel. Toen wij verkering hadden besteedden we de tijd die we samen hadden ook echt aan elkaar. Nu doe je ook je 'gewone' dingen, zoals computeren, boekje lezen, waar de ander bij is. Je bent nu veel samen maar maakt niet echt meer tijd voor elkaar. tenminste, minder...
rafaell schreef:Als je een relatie hebt en je bent een weekend bij elkaar moet je toch ook gewoon even lekker een boek kunnen lezen als je daar zin in hebt? Het belangrijkste is denk ik gewoon dat je elkaar respecteert en wel wat belangrijke overtuigingen betreft redelijk op een lijn zit. En dat je gewoon veel lol kunt maken samen
Tuinfluiter schreef:Wat ik heel belangrijk vind is dat je jezelf kunt zijn bij de ander, dat je de tijd neemt voor mekaar (wandelen werkt inderdaad uitstekend), dat je interesse toont in mekaars bezigheden, dat je de ander veel liefde geeft.
Bij ons is het misschien ook wel heel makkelijk want mijn man werkt gewoon thuisdus wij zien mekaar veel, want ik werk ook thuis.
Dus dan praat je regelmatig gezellig met mekaar.
Tuinfluiter schreef:Je hebt echt helemaal gelijk hoor! Alleen is het elkaar inplaats van mekaar gewoon even voor jezelf.
Tuinfluiter schreef:Wat ik heel belangrijk vind is dat je jezelf kunt zijn bij de ander, dat je de tijd neemt voor mekaar (wandelen werkt inderdaad uitstekend).
keessie schreef:Tuinfluiter schreef:Wat ik heel belangrijk vind is dat je jezelf kunt zijn bij de ander, dat je de tijd neemt voor mekaar (wandelen werkt inderdaad uitstekend).
Wandelen niet alleen hoor. Ook als je een behoorlijk eindje moet rijden met de auto naar familie bijv kun je deze tijd goed en nuttig volpraten. Wel knus zo samen in een koekblikje![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten