Evelien schreef:waar ga je heen?
(Quo vadis?)
Moskou en Sint-Petersburg.
Moderator: Moderafo's
Ach, als het maar werktAcire schreef:Mijn vriend is ook 6 jaar ouder. Bij mij in de familie is dat maar een klein verschilletje. M'n moeder is 12 jaar ouder dan m'n pa. M'n zusje dr vriend is 8 jaar ouder en m'n zus dr vriend geloof ik 16 jaar.
LeChat schreef:Ach, als het maar werktAcire schreef:Mijn vriend is ook 6 jaar ouder. Bij mij in de familie is dat maar een klein verschilletje. M'n moeder is 12 jaar ouder dan m'n pa. M'n zusje dr vriend is 8 jaar ouder en m'n zus dr vriend geloof ik 16 jaar.. Het scheelt ook hoe oud je allebei bent bij aanvang van de relatie.
rikkkie schreef:Wat vinden jullie van een groot leeftijdsverschil tussen jongen en meisje, als de jongen bijvoorbeeld 20 is en het meisje 25. Wat zou dit met zich mee kunnen brengen?
gruwelijk zulke opmerkingen, alsof het meteen altijd en immer over s**s moet gaan....... maar ja.. offtopicappelflap schreef:Op mn werk kwam een collega me vertellen dat hij had gehoord dat er op het werk een stel rondliep van 22 en 16. Ik zeg: Dat mag toch.(zag het probleem niet) Blijkbaar denken wereldse mensen ook wel na over leeftijdsverschillen, want er kwam prompt:
Maar zij is nog niet eens volwassen, zijn l** past niet eens in haar k**.
Ik hou er beslist niet van als mensen dit soort dingen zeggen, maar hier moest ik toch ff om lachen, kan het niet helpen.
Ik heb toen gezegd: Nou, dat is toch ook nog niet nodig.
Hij: Als tie een jaar met dr heeft wil die echt wel hoor.
Helaas moesten we toen druk aan het werk, anders had het misschien nog een goed gesprek kunnen worden.
appelflap schreef:Op mn werk kwam een collega me vertellen dat hij had gehoord dat er op het werk een stel rondliep van 22 en 16. Ik zeg: Dat mag toch.(zag het probleem niet) Blijkbaar denken wereldse mensen ook wel na over leeftijdsverschillen, want er kwam prompt:
Maar zij is nog niet eens volwassen, zijn l** past niet eens in haar k**.
Ik hou er beslist niet van als mensen dit soort dingen zeggen, maar hier moest ik toch ff om lachen, kan het niet helpen.
Ik heb toen gezegd: Nou, dat is toch ook nog niet nodig.
Hij: Als tie een jaar met dr heeft wil die echt wel hoor.
Helaas moesten we toen druk aan het werk, anders had het misschien nog een goed gesprek kunnen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten