Rijvaardigheid vrouw is hormonenkwestie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joepie

Berichtdoor joepie » 28 jan 2005 10:26

Hebben jullie allemaal weleens geluisterd naar de stem van een navigatiesysteem??????? Wat voor stem is dat???
Juist een VROUW!
Dus zo slecht zal het wel niet zijn.

Trouwens dan ligt dat macho gedrag op de weg zeker aan de testosteron.
Want wat een eikels kunnen er op de weg rijden!!!! Mannen dus.

Mijn schoonzoon is ook zo een dwaas met een grote mond: Bij mij rijden de bumperklevers altijd voor me! HAhahaha! Zegt tie dan!
Nu tot afgelopen week toen zat hij dus mooi achterop zo een bumperklever voor hem! :D Moest politie bij komen van hem want hij had geen schuld, lag aan die ander die voor hem reed die remde ineens.
Zegt de Politie: Mijnheer, U moet ook voldoende afstand houden :mrgreen: :mrgreen:

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 28 jan 2005 10:41

joepie schreef:Hebben jullie allemaal weleens geluisterd naar de stem van een navigatiesysteem??????? Wat voor stem is dat???
Juist een VROUW!

Dat komt omdat mannen nu eenmaal liever luisteren naar een vrouwenstem dan naar een mannenstem.

Bovendien heeft het navigatiesysteem van mijn vader een mannenstem.

PeterD

Berichtdoor PeterD » 28 jan 2005 10:58

joepie schreef:Hebben jullie allemaal weleens geluisterd naar de stem van een navigatiesysteem??????? Wat voor stem is dat???
Juist een VROUW!

Tja, die van mij kan ik instellen: de keuze man of vrouw :mrgreen:

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik naar een vrouwtje luister. 8)
Niet omdat zij het zo goed weet, maar omdat de stem zoveel prettiger is dan die mannenstem.
Overigens verwacht ik dat het systeem is geprogrammeerd door een man. Het werkt te goed om door een vrouw gemaakt te zijn :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jan 2005 11:01

Natuurlijk kent iedereen wel een paar uitzonderingen, maar in de regel schijnt het toch echt zo te zijn hoor.. dit is niet het eerste onderzoek hiernaar.

Maja de Bij
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Maja de Bij » 28 jan 2005 11:07

Sabra schreef:Dat komt omdat mannen nu eenmaal liever luisteren naar een vrouwenstem dan naar een mannenstem.

Ze zijn het in ieder geval thuis gewend.
Wie op milde toon spreekt, heeft meer overtuigingskracht

PeterD

Berichtdoor PeterD » 28 jan 2005 11:45

Maja de Bij schreef:
Sabra schreef:Dat komt omdat mannen nu eenmaal liever luisteren naar een vrouwenstem dan naar een mannenstem.

Ze zijn het in ieder geval thuis gewend.

Eens. Daar durf ik wel voor uit te komen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ze is ook altijd blij als ze het gevoel heeft dat ik naar haar luister :mrgreen: 8)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2005 13:40

Pivo schreef:tsja dat ze hier een wetenschappelijk onderzoek voor moeten doen? :shock: misschien dachten ze dat de vrouwen het dan eindelijk eens zouden gaan geloven doordat het wetenschappelijk bewezen is :lol:
uitzonderingen bevestigen de regel toch? dat is met kaartleze ook zo! en het gegeven dat vrouwen geen kaart kunnen lezen stamt uit de tijd dat navigators nog geeneens bestonden! ik ken zelfs vrouwen die met een navigator verkeerd rijden! :lol:

pieter! :shock:
je hebt bij mij in de auto gezeten, dan weet je toch dat er ook vrouwen zijn die kunnen rijden? :o :wink:

Pivo
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Pivo » 28 jan 2005 13:41

Jannoek schreef:
Pivo schreef:tsja dat ze hier een wetenschappelijk onderzoek voor moeten doen? :shock: misschien dachten ze dat de vrouwen het dan eindelijk eens zouden gaan geloven doordat het wetenschappelijk bewezen is :lol:
uitzonderingen bevestigen de regel toch? dat is met kaartleze ook zo! en het gegeven dat vrouwen geen kaart kunnen lezen stamt uit de tijd dat navigators nog geeneens bestonden! ik ken zelfs vrouwen die met een navigator verkeerd rijden! :lol:

je hebt bij mij in de auto gezeten, dan weet je toch dat er ook vrouwen zijn die kunnen rijden? :o :wink:

zoals ik al zei, uitzonderingen bevestigen de regel! :lol:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2005 13:42

Sabra schreef:

Ze haalt rechts in als mensen links blijven plakken, wat vooral gebeurd op de A-12 Utrecht richting Gouda en op de A-4 Amsterdam-Den Haag, ze heeft geen ontzag voor patsertjes in BMW's 3-serie, duikt rustig naar links ook al komt er iemand met bovengemiddelde snelheid aan.

hm, dat vind ik dan niet echt netjes :)

ik rijd wel ontzettend door (daar getuigt het aantal bekeuringen die ik heb gehad ook wel van :wink: ) maar rechts inhalen, dat vinnik zo machtig lomp!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2005 13:42

Pivo schreef:
Jannoek schreef:

zoals ik al zei, uitzonderingen bevestigen de regel! :lol:

mag ik dan een uitzondering zijn? :?db

:mrgreen:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 jan 2005 13:49

Jannoek schreef:
Sabra schreef:

Ze haalt rechts in als mensen links blijven plakken, wat vooral gebeurd op de A-12 Utrecht richting Gouda en op de A-4 Amsterdam-Den Haag, ze heeft geen ontzag voor patsertjes in BMW's 3-serie, duikt rustig naar links ook al komt er iemand met bovengemiddelde snelheid aan.

ik rijd wel ontzettend door (daar getuigt het aantal bekeuringen die ik heb gehad ook wel van :wink: ) maar rechts inhalen, dat vinnik zo machtig lomp!

maar soms kan je gewoon niet anders, netzoals in files, dan gaat bijvoorbeeld die rechterbaan een stuk sneller dus dan ga je daar rijden, en als de linkerbaan dan weer mooi door rijd dat switch je weer naar links, effectief wegebruik heet dat ;)

Nog een voorbeeld: op de A4 bij schipluiden heb je zo'n hele lange uitvoegstroook voor de afslag, als het 's avond wat drukker is, dan staat die hele baan hele uitvoegstrook helemaal vol. (ook met verkeer wat van de vorige afrit afkomt, die baan loopt namelijk weer door zegmaar)

dus als je pech hebt staat je dus een kwartier te wachten, dus dat is niks,
wat ik dus meestal doe is gewoon zo ver mogelijk door rijden over de snelweg en als er een gat is, daar invoegen. (dat is vaak voor vrachtwagens, die laten meestal wat meer tussenruimte.)
Scheeld iig weer een hoop wachttijd ;)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2005 13:53

Johan81 schreef:
Jannoek schreef:
Sabra schreef:

maar soms kan je gewoon niet anders, netzoals in files, dan gaat bijvoorbeeld die rechterbaan een stuk sneller dus dan ga je daar rijden, en als de linkerbaan dan weer mooi door rijd dat switch je weer naar links, effectief wegebruik heet dat ;)

dat is ritsen dat is niet rechts inhalen :lol:

Nog een voorbeeld: op de A4 bij schipluiden heb je zo'n hele lange uitvoegstroook voor de afslag, als het 's avond wat drukker is, dan staat die hele baan hele uitvoegstrook helemaal vol. (ook met verkeer wat van de vorige afrit afkomt, die baan loopt namelijk weer door zegmaar)

wat ik dus meestal doe is gewoon zo ver mogelijk door rijden over de snelweg en als er een gat is, daar invoegen. (dat is vaak voor vrachtwagens, die laten meestal wat meer tussenruimte.)

als de politie je ziet... :mrgreen:

Johan81
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 28 jan 2005 14:12

Jannoek schreef:
Johan81 schreef:

er zijn er meer die dat doen. en als er van die gaten tussen zitten kan je daar gewoon op een normale manier invoegen, dus ik druk ehm dr iig niet tussen
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 28 jan 2005 15:01

Johan81 schreef:
Jannoek schreef:
Johan81 schreef:

maar het is wel lomp!

ik erger me verrot aan zulke mensen! :lol:
hebben ze je vroeger nooit geleerd dat je achteraan moet aansluiten? :wink:
Laatst gewijzigd door Jannoek op 28 jan 2005 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 jan 2005 15:17

Johan81 schreef:
Jannoek schreef:ik rijd wel ontzettend door (daar getuigt het aantal bekeuringen die ik heb gehad ook wel van :wink: ) maar rechts inhalen, dat vinnik zo machtig lomp!

Bij filevorming is het ook geoorloofd.. dus vandaar dat ik heel vaak file heb. 8)

Overigens, als we het toch over slechte chauffeurs hebben, wil ik de Engelsen wel nomineren! [:]8 Ik heb er nog maar weinig gezien die netjes rechtshouden en met oversteken ben je je leven niet zeker.. ?:|

Terug naar “Archief”