Jannoek schreef:Sabra schreef:
Ze haalt rechts in als mensen links blijven plakken, wat vooral gebeurd op de A-12 Utrecht richting Gouda en op de A-4 Amsterdam-Den Haag, ze heeft geen ontzag voor patsertjes in BMW's 3-serie, duikt rustig naar links ook al komt er iemand met bovengemiddelde snelheid aan.
hm, dat vind ik dan niet echt netjes

ik rijd wel ontzettend door (daar getuigt het aantal bekeuringen die ik heb gehad ook wel van

) maar rechts inhalen, dat vinnik zo machtig lomp!
maar soms kan je gewoon niet anders, netzoals in files, dan gaat bijvoorbeeld die rechterbaan een stuk sneller dus dan ga je daar rijden, en als de linkerbaan dan weer mooi door rijd dat switch je weer naar links, effectief wegebruik heet dat
Nog een voorbeeld: op de A4 bij schipluiden heb je zo'n hele lange uitvoegstroook voor de afslag, als het 's avond wat drukker is, dan staat die hele baan hele uitvoegstrook helemaal vol. (ook met verkeer wat van de vorige afrit afkomt, die baan loopt namelijk weer door zegmaar)
dus als je pech hebt staat je dus een kwartier te wachten, dus dat is niks,
wat ik dus meestal doe is gewoon zo ver mogelijk door rijden over de snelweg en als er een gat is, daar invoegen. (dat is vaak voor vrachtwagens, die laten meestal wat meer tussenruimte.)
Scheeld iig weer een hoop wachttijd