Moderator: Moderafo's
Raido schreef:En dat kleurtje... zo NEP! Ben blij dat mijn vriendin niet zo volmaakt is (en met haar ik ook niet), ben echt niet verdrietig dat ze er zo uit ziet...
langbeen schreef:Mariamagdalena schreef:En ik ben 46 en draag dezelfde rokken als meisjes van 20, ik ga niet in een plooirok lopen of zo omdat ik 46 ben.....
ooooooooooops... maria magdalena, sorry voor m'n opmerking over de rokken van miss etam *bloos* was op niemand persoonlijk gericht!!!
Leuk MM... Zij sexy? Nee hoor, ga nog liever met een koe uit stappen. Wat ik er van vind, ik van haar niet mooi, de jurk is inderdaad prachtig, ben ik het mee eens, maar die vrouw vind ik totaal niks...Mariamagdalena schreef:Raido schreef:En dat kleurtje... zo NEP! Ben blij dat mijn vriendin niet zo volmaakt is (en met haar ik ook niet), ben echt niet verdrietig dat ze er zo uit ziet...
Sorry hoor, maar ik vind dit toch echt een zeer mooie welgevormde vrouw,misschien iets te mager, maar dat geeft niet, en een prachtige jurk voor feesten, bruiloften en gala's
Ik snap niet wat er mis mee is.
Te sexy of zo ?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 34 gasten