Hoe gaan we 2005 in?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 28 dec 2004 12:35

Cisca schreef:
Arco schreef: En als we kijken naar wat er gebeurt is in Azië, dan zie ik alleen maar leed en pijn. Waarom zij en niet wij.

Begrijp me goed, ik vind die natuurramp echt heel erg, en onderschat het zeker niet, er is daardoor bij veel mensen heel veel leed ontstaan.
Als je om je heen kijkt, is er ook hier leed genoeg, ik ga niet zeggen, waarom ik, en niet jij, want ik gun niemand wat ik heb :wink:

Inderdaad Ciska, ik bewonder je trouwens enorm hoe jij alles handeld en weerlegt! Je bent een topper!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 28 dec 2004 12:39

het nieuwe jaar in:
- ... vol vrees
- ... maar vooral vol verwachting
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 28 dec 2004 12:41

essieee schreef:
Cisca schreef:
Arco schreef: En als we kijken naar wat er gebeurt is in Azië, dan zie ik alleen maar leed en pijn. Waarom zij en niet wij.

Begrijp me goed, ik vind die natuurramp echt heel erg, en onderschat het zeker niet, er is daardoor bij veel mensen heel veel leed ontstaan.
Als je om je heen kijkt, is er ook hier leed genoeg, ik ga niet zeggen, waarom ik, en niet jij, want ik gun niemand wat ik heb :wink:

Inderdaad Ciska, ik bewonder je trouwens enorm hoe jij alles handeld en weerlegt! Je bent een topper!

Geen bewondering hoor, ik probeer alleen de realiteit te blijven zien, en daar mee te leven, verder pak ik iedere strohalm aan, die de medische wetenschap mij biedt, al is dat soms best moeilijk, en kost het veel doorzettingsvermogen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 dec 2004 14:38

Hm, hoe ga ik 2005 in? Met de obligate fles champagne en m'n verjaardag een weekje eerder vierend omdat ik op de dag zelf niet meer in Nederland woonachtig ben.

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 28 dec 2004 15:24

Aragorn schreef:Hm, hoe ga ik 2005 in? Met de obligate fles champagne en m'n verjaardag een weekje eerder vierend omdat ik op de dag zelf niet meer in Nederland woonachtig ben.

Ga jij emigreren? Welk land mag jij dan binnen?
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 dec 2004 15:34

jas schreef:
Aragorn schreef:Hm, hoe ga ik 2005 in? Met de obligate fles champagne en m'n verjaardag een weekje eerder vierend omdat ik op de dag zelf niet meer in Nederland woonachtig ben.

Haha, dat kun je je idd afvragen.. 8) Nee, ik ga een vijf maanden in engeland studeren, vandaar.

Retep
Mineur
Mineur

Berichtdoor Retep » 28 dec 2004 15:38

Aragorn schreef:
jas schreef:

Haha, dat kun je je idd afvragen.. 8) Nee, ik ga een vijf maanden in engeland studeren, vandaar.

Aha. Doe de groeten aan Blair en zeg hem dat ik een 8,2 voor m'n PO had :mrgreen: :mrgreen:

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 28 dec 2004 15:53

2005 staat in het teken van belangrijke veranderingen:

* In het najaar is de bouw van m'n appartement klaar -> verhuizen!
* Teamleider geworden -> nog meer afwisseling in m'n werk!
* Niet geheel volgens eigen plannen voorzitter OR van ons bedrijf geworden, zal een zware wissel op me gaan trekken...
* Was ver van m'n geloof af gevallen, maar lijk de weg weer te hebben gevonden. In 2005 hopelijk geen nieuwe afdwalingen...

Centraal hierin: vertrouwen dat God mij in alles zal bijstaan!
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

liezel
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor liezel » 28 dec 2004 15:57

Ik weet niet wat er allemaal gaat gebeuren in 2005 en zal God nodig hebben bij alles, al is het wel moeilijk om dat vast te houden...

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 dec 2004 15:58

Ja inderdaad...
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 28 dec 2004 16:30

ach zie wel wat het nieuwe jaar brengt. :? vorige jaar had ik hoge verwachtingen van 2004 maar tja niks van terecht gekomen wat ik er van verwacht had dus hm zie het wel.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 28 dec 2004 18:06

Ik ben heel benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Vorig jaar had ik ook niet kunnen verwachten hoe het er nu uit zou zien, ik laat me verrassen.. :)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 28 dec 2004 18:11

Aragorn schreef:Ik ben heel benieuwd wat dit jaar gaat brengen. Vorig jaar had ik ook niet kunnen verwachten hoe het er nu uit zou zien, ik laat me verrassen.. :)

Precies hetzelfde geldt voor mij. :)

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 29 dec 2004 12:01

Optimatus schreef:Zoals altijd: "Wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heren hand"

Heel mooi :D
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 29 dec 2004 12:06

Ik denk dat het rijk van de antichrist aanstaande is, gevolgd door grote verdrukking. Daarom moeten we iig waakzaam zijn en onszelf steeds toetsen of we met God verzoend zijn.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Terug naar “Archief”