One night stand

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 06 dec 2004 10:29

Raido schreef:Ik zou het echt NIET weten hoe ik zou reageren als mijn vriendin dat zou zeggen, ik zou denk ik huilen, en zeggen dat het goed was... Niet om de maagdelijkheid, daar merk je toch weinig van, niet om haar maar om mij.

Het zegt wel iets over haar etv. trouw aan haar vriend enzo.
En hoe "gek" zo'n vriendin met je is toch?
(even niet persoonlijk lezen)

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 06 dec 2004 10:51

Ik zou het niet weten, echt niet... Het is toch allemaal als, ik wil er eigenlijk helemaal niet aan denken. Ik ben zelf ook niet 'rein' zul je vast wel weten, ik zou het niet zo erg mogen en kunnen vinden. Ze houd van me, ook als ze met 3 andere het bed gedeeld zou hebben, dat doet niet af van de liefde...

Ik snap wat je bedoeld en begrijp het ook, maar ik ben zelf ook niet trouw aan een vrouw (nu wel btw, heb vandaag 8 maand en 2 dagen!!! :D)..
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 07 dec 2004 13:26

ik denk dat er inderdaad een pijnlijke stilte zou vallen.
Maar daarom zou ik het denk ik niet uitmaken, dat kan ik nu natuurlijk makkelijk zeggen, maar toch.
What a wonderfull girl!!

kees81

Berichtdoor kees81 » 07 dec 2004 13:48

jullie hebben het erover alsof het gaat over vreemdgaan.... dat iemand een verleden heeft, tsja so be it.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 14:15

kees81 schreef:jullie hebben het erover alsof het gaat over vreemdgaan.... dat iemand een verleden heeft, tsja so be it.

In zekere zin is het wel vreemdgaan. Hij heeft iets gedaan met een meisje die zniet zijn vriendin was. Als het nou alleen bij een zoen gebleven is, maar dit gaat verder/dieper.
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

kees81

Berichtdoor kees81 » 07 dec 2004 14:22

als ie toen vrijgezel was is het geen vreemdgaan.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 07 dec 2004 14:43

hoe zou jij reageren als je vriendin je zegt dat ze iets gedaan heeft met anderen toen ze nog geen verkering had, zou je dat ook niet raar vinden.
What a wonderfull girl!!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 07 dec 2004 14:57

Kees maakt dat niks uit, dat doet toch iedereen, dat hoort er bij. Seks staat los van liefde en is een levensbehoefte geworden, net als sperma een lichaamsvocht is dat verder niks inhoud. Net als zweet, urine en andere stoffen moet dit geloosd worden. Leve de leegheid van het bestaan.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 07 dec 2004 15:34

kees81 schreef:als ie toen vrijgezel was is het geen vreemdgaan.

Maar je weet niet hoe het met dat meisje was? Misschien ging zij wel vreemd en dan is die jongen er wel schuldig aan.
Afbeelding

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 07 dec 2004 17:17

Zodra hij nu het bed met een ander deelt is er sprake van hoererij.
Als het iemand uit je gemeente is, dan zul je hem moeten waarschuwen in Gods naam, zie Mattheus 18. Hopelijk blijft het bij een keer, anders zul je ook verder moeten handelen.

kees81

Berichtdoor kees81 » 08 dec 2004 08:26

peentje schreef:hoe zou jij reageren als je vriendin je zegt dat ze iets gedaan heeft met anderen toen ze nog geen verkering had, zou je dat ook niet raar vinden.

wat m'n vriendin in haar verleden gedaan heeft is voor mijn huidige relatie met haar niet bepalend.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 08 dec 2004 11:18

kees81 schreef:
peentje schreef:hoe zou jij reageren als je vriendin je zegt dat ze iets gedaan heeft met anderen toen ze nog geen verkering had, zou je dat ook niet raar vinden.

wat m'n vriendin in haar verleden gedaan heeft is voor mijn huidige relatie met haar niet bepalend.

Daar geloof ik nietts van. Als jouw vriendin zou zeggen dat ze voor ze verkering kreeg met diverse jongens naar bed is gegaan dan vind je dat echt niet leuk en dan ga je echt wel met een bepaalde blik naar haar kijken. Oke, vergeven is een ander punt natuurlijk.
Afbeelding

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 08 dec 2004 11:37

Raido schreef:Kees maakt dat niks uit, dat doet toch iedereen, dat hoort er bij. Seks staat los van liefde en is een levensbehoefte geworden, net als sperma een lichaamsvocht is dat verder niks inhoud. Net als zweet, urine en andere stoffen moet dit geloosd worden. Leve de leegheid van het bestaan.

sperma een lichaamsvocht dat verder niks inhoud???? volgens mij leeft sperma itt zweet, urine en andere stoffen die geloosd worden. Uit sperma kan een kindje ontstaan. Stel nou dat je je dan niet meer kan bedwingen en je bent zo verblind dat je ook nog eens zo stom bent om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken (of wel maar dat ging fout) en het meisje wordt zwanger??? Leuk, je had een one night stand, maar het meisje komt niet lang daarna erachter dat ze zwanger van je is. Tja zit jij dan ff met de gebakken peren.
Als jij een beetje verstand heb, dan laat je je niet leiden door je behoeftes, seks is geen primaire levensbehoefte, je kan dus makkelijk zonder. En anders neem je maar een koude douche. Seks is iets wat bij liefde hoort, dat zit verbonden aan de liefde, dat doe je niet omdat je er alleen maar zin in heb. En door die liefde wil je het ook bewaren voor je geliefde en niet geven aan jan en alleman.
Dat seks losstaat van de liefde en een levensbehoefte is geworden dat vind ik echt een argument van niks.
En dat iedereen dat doet is al helemaal geen argument. Dan wordt het eens tijd dat jij anders wordt dan de grote menigte en je kan bedwingen.

ohw ja en heb je weleens gehoord van SOA's????? best wel pech hebben als je ineens met lues blijkt te zitten.

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 08 dec 2004 11:47

miep19 schreef:
Raido schreef:Kees maakt dat niks uit, dat doet toch iedereen, dat hoort er bij. Seks staat los van liefde en is een levensbehoefte geworden, net als sperma een lichaamsvocht is dat verder niks inhoud. Net als zweet, urine en andere stoffen moet dit geloosd worden. Leve de leegheid van het bestaan.

sperma een lichaamsvocht dat verder niks inhoud???? volgens mij leeft sperma itt zweet, urine en andere stoffen die geloosd worden. Uit sperma kan een kindje ontstaan. Stel nou dat je je dan niet meer kan bedwingen en je bent zo verblind dat je ook nog eens zo stom bent om geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken (of wel maar dat ging fout) en het meisje wordt zwanger??? Leuk, je had een one night stand, maar het meisje komt niet lang daarna erachter dat ze zwanger van je is. Tja zit jij dan ff met de gebakken peren.
Als jij een beetje verstand heb, dan laat je je niet leiden door je behoeftes, seks is geen primaire levensbehoefte, je kan dus makkelijk zonder. En anders neem je maar een koude douche. Seks is iets wat bij liefde hoort, dat zit verbonden aan de liefde, dat doe je niet omdat je er alleen maar zin in heb. En door die liefde wil je het ook bewaren voor je geliefde en niet geven aan jan en alleman.
Dat seks losstaat van de liefde en een levensbehoefte is geworden dat vind ik echt een argument van niks.
En dat iedereen dat doet is al helemaal geen argument. Dan wordt het eens tijd dat jij anders wordt dan de grote menigte en je kan bedwingen.

ohw ja en heb je weleens gehoord van SOA's????? best wel pech hebben als je ineens met lues blijkt te zitten.

Volgens mij bedoelde Raido het cynisch als reactie op Kees. Gezien andere posts van Raido is hij het zelf niet eens met wat hij hier geschreven heeft.
Afbeelding

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 08 dec 2004 11:57

miep omschrijft exact wat ik bedoelde... maar wat ik niet goed kan uitdrukken, wat ik zei was inderdaad cynisch... Echt een goede reactie miep19! wauw!

Terug naar “Archief”