Schaatsen in de kerstvakantie (Leiden) 5 januari 2005

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

danserijn
Mineur
Mineur

Berichtdoor danserijn » 06 dec 2004 16:53

mystery schreef:Jajajaaaa, het gaat gezellig worden!

Enne, wedstrijden doen we niet hoor! 8) Kheb al een hele tijd niet meer op die glibberige ijzers gehakt op het ijs... :wink:

nou mystery .. als jij er eenmaal in ben.. ga je het hardst en snelst.. dusseh.. nie zo negatief jij !
Will you take care of me
and love me the way i am.
Stay whit me.
I really care about you whit al my heart
I love you

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 07 dec 2004 16:06

danserijn schreef:
mystery schreef:Jajajaaaa, het gaat gezellig worden!

Enne, wedstrijden doen we niet hoor! 8) Kheb al een hele tijd niet meer op die glibberige ijzers gehakt op het ijs... :wink:

nou mystery .. als jij er eenmaal in ben.. ga je het hardst en snelst.. dusseh.. nie zo negatief jij !

Misschien vergeleken met iemand die ook niet zo vaak schaatst... maar bij ijzerwonders... :oops:

Dans: zullen we van te voren ff oefenen ? :wink:
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 08 dec 2004 13:38

Nou, het wordt dan toch woensdag 5 januari! (Kan nog veranderd worden in donderdag 6 januari mochten Juliah en ik even heel veel commentaar krijgen)

Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! 8) En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems 8) Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan :D

In principe luidt het programma zo:
-'s middags: Schaatsen, bijkomen van het schaatsen, even wandelen door Leiden(whatever), en vervolgens eten.
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond, en dan gaan we niet doe ook :D Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best wel vermoeiend :wink: Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafétje of whatever, dat bedenken we terplekke!

Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij! :D

Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) :D Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 dec 2004 13:40

Hmz, ik heb net afgesproken dat ik met m'n kring op 4 januari de beest ga uithangen in Harderwijk. Dus ik moet nog ff nadenken of ik dat allemaal ga trekken... ik denk het niet, omdat ik ook nog een training moet geve op 7 januari en die moet ik ook voorbereiden.

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 09 dec 2004 11:29

Nou, we zijn al met 3 personen :mrgreen:

-DBE
-Juliah
-Mystery

(Opgeven=pb sturen, rond kerst krijg je dan een pb van Juliah en mij met telefoonnummers, en verder info/details whatever!)
Dus, dat.

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 09 dec 2004 12:06

Lalage schreef:Hmz, ik heb net afgesproken dat ik met m'n kring op 4 januari de beest ga uithangen in Harderwijk. Dus ik moet nog ff nadenken of ik dat allemaal ga trekken... ik denk het niet, omdat ik ook nog een training moet geve op 7 januari en die moet ik ook voorbereiden.

en daar kun je echt wel de beest uithangen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 10 dec 2004 10:57

dE bAdEeND schreef:Nou, we zijn al met 3 personen :mrgreen:

-DBE
-Juliah
-Mystery

(Opgeven=pb sturen, rond kerst krijg je dan een pb van Juliah en mij met telefoonnummers, en verder info/details whatever!)

Jippieeeejeeeeeeh! Ik was de eerste die zich opgaf! Zo snel verbaasd mijzelf zelfs... :mrgreen: En twordt wel erggg gezellig zooo!
Mensen: opgeven!!!!! Al doe je het maar om ons 3en te zien stuntelen en kunsten op t ijs! :wink:

Q-Pounder
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Q-Pounder » 12 dec 2004 13:04

Misschien kom ik met Assifv, maar ik moeten eventjes kijken omdat ik m'n OV-kaart niet heb opgehaald (mocht ik m'n studie niet halen dan krijg ik geen/minder gezeik met de IBgroep). En als we op tijd in Leiden moeten zijn moeten we 3 dagen van tevoren vertrekken...
Vanaf de maan zijn twee dingen te zien; de Chinese muur en mijn Ego.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 13 dec 2004 11:58

Q-Pounder schreef:Misschien kom ik met Assifv, maar ik moeten eventjes kijken omdat ik m'n OV-kaart niet heb opgehaald (mocht ik m'n studie niet halen dan krijg ik geen/minder gezeik met de IBgroep). En als we op tijd in Leiden moeten zijn moeten we 3 dagen van tevoren vertrekken...

Proberen proberen!!! tZou gaaf zijn!

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 13 dec 2004 14:06

Als je echt perse moet schaatsen ga ik niet mee. Lijkt me niet handig met mijn ziekte. Heb geen zin om weken plat te liggen

Helaas

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 13 dec 2004 15:31

Kun je daar ook schaatsen huren? Die schaatsen die ik nu heb daar heb ik na een uur al blaren mee.

Juliah
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Juliah » 13 dec 2004 15:42

moppie schreef:Als je echt perse moet schaatsen ga ik niet mee. Lijkt me niet handig met mijn ziekte. Heb geen zin om weken plat te liggen

Helaas

Moppie, jammer dat het dan niet kan. Het is eigenlijk wel de bedoeling van een schaatsmeeting om te gaan schaatsen. Als mensen niet willen schaatsen, kun je langs de kant zitten, maar dan kom je eigenlijk ook voor niets naar Leiden. Wij hebben natuurlijk geen programma voor de niet-schaatsers.

@ Jip_86: Ja, je kunt er schaatsen huren.
~Get out and do what we were meant to do~

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 13 dec 2004 16:20

Zo, ik heb even wat naar boven gehaald...

De laatste keer dat we gingen schaatsen in Leiden is al weer 2 jaar geleden

Het is weer tijd dat we met een groepje RW'ers de Leidse ijsbaan onveilig maken!

Wat: Afspreken op het station (Leiden centraal) als iedereen er 13.00 is, dan lopen we naar de ijshal(5-10 minuten lopen) waar we ons 2 uur lang zullen vermaken De ervaring leert dat de meesten het schaatsen dan echt beu zijn, en iets willen eten&drinken... dat kan in het restaurantje in de ijshal maar we kunnen ook Leiden in gaan. Als men het op prijs stelt, willen Juliah en ik best wel een toeristisch rondje Leiden doen Als we dan vroegtijdig naar een pannekoekenrestaurantje gaan. krijgen we rond etenstijd een bord voorgeschoven
We hebben nog niet nagedacht over wat we 's avonds kunnen doen, bios is niet comminucatief Maar kom eens met je idee!

Wat is nou de bedoeling van deze meeting?! Dat we gaan schaatsen! En JA, ven de personen die komen wordt dus verwacht dat zij schaatsen meenemen! Als je het niet kunt, no problems Juliah en ik zorgen ervoor dat iedereen op het ijs heeft gestaan

In principe luidt het programma zo:
-'s middags: Schaatsen, bijkomen van het schaatsen, even wandelen door Leiden(whatever), en vervolgens eten.
-'s avonds: We hebben nog niets bedacht voor de avond, en dan gaan we niet doe ook Wij kunnen het ons goed voorstellen dat mensen na het eten naar huis willen, sommige moeten een grote afstand reizen en schaatsen is ook best wel vermoeiend Mochten er een aantal enthousiastelingen achter willen blijven in Leiden dan gaan we zeker wat leuks doen! Onszelf vermaken in een cafétje of whatever, dat bedenken we terplekke!

Waar: We beginnen bij Leiden Centraal, en daar eindigen we weer.
Wanneer: woensdag 5 januari 13.00 uur
Hoe: Aanmelden via PB bij mij (De Badeend)

De kosten:
-Schaatsen: rond de 3 euro (hoe meer mensen er mee gaan, hoe goedkoper het wordt)
-Voor schaatsen huren, kluisjes etc: http://www.ijshalleiden.nl

Helaas pindakaas kunnen mensen zich niet aanmelden voor een "avondprogramma" zie de uitleg....Wees er 's middags gewoon bij!

Als je er zeker van bent dát je komt, wil je mij even een pb sturen? (Juliah helpt mij met organiseren maar de pb's krijgen we het liefste in 1 inbox) Als we weten wie er zeker zullen komen, dan krijg je de nadere details+telefoon nummers.

Iig kan je DBE, Juliah en Mystery verwachten, ik heb van een paar anderen vernomen dat zij hun uiterste best gaan doen om te komen! Vergeet niet even te pb-en mensen!
Dus, dat.

reform
Moderator

Berichtdoor reform » 13 dec 2004 16:55

Ik ga ook me best doen om te komen. Dan zal ik proberen zoveel mogelijk rondjes te rijden in de 31 en 32! :D

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 13 dec 2004 20:50

reform schreef:Ik ga ook me best doen om te komen. Dan zal ik proberen zoveel mogelijk rondjes te rijden in de 31 en 32! :D

haha, dat zal wel lukken, het is een 200 meterbaan! :D gewoon rondom een hockeybaan :D
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Terug naar “Archief”