Moderator: Moderafo's
Raido schreef:dit jochie is 18
Raido schreef:en waarom ZIE ik het dan niet? Hij DOET het gewoon niet... ach begrijp het oko wel, ik verdien het niet :S
joepie schreef:Aragorn schreef:Christa schreef:Met name computerfreaks breken er zo doorheen. Dat is het hem ook juist. En een mens zit zo in elkaar dat hij eigenlijk altijd wil, wat NIET mag. Dat weet je wel goed, maar het is zo leuk/fijn en ga zo maar door.
Maar toch, als ik het goed begrepen heb was het in het geval van Raido geen bewust opzoeken. Dus als het filter toereikend was geweest was er nu geen probleem. Interessant punt ook in die andere discussie (weet niet meer precies welke) waarin joepie betoogt dat filters onzinnig zijn.
Hohoho, ik heb niet gezegd dat ze onzinnig zijn, denk erom, geen woorden in den mond leggen die er niet waren.![]()
Maar ik ken ook iemand die thuis inderdaad een filter erop had en dus verslaafd geraakt is aan seks. Was een echte pcfreak dus makkelijk te omzeilen. De persoon is een poos in de Hoop geweest ervoor.
Dus inderdaad helpen filters niet altijd.
Acire schreef:Raido schreef:en waarom ZIE ik het dan niet? Hij DOET het gewoon niet... ach begrijp het oko wel, ik verdien het niet :S
Kheb t ff niet gelezen, maar als je het over vergeving hebt, ga ik ff heel hard op je schelden![]()
Waarom je het niet ZIET? Open your eyes!!
Je verdient het niet: Nee klopt. Niemand verdient het. Maar dat is juist het mooie, het is GENADE!!!
Hij DOET het niet... wat denk je dat Jezus op Golgotha deed? Hij stierf voor de zonden van mensen die Hem hadden geaccepteerd, of gingen accepteren als hun zaligmaker!! Dus... nu ben jij aan zet!!!
Raido schreef:Zucht, ik geloof vast dat er eens een Jezus is geweest, die de zoon van God was, die voor alle zonden geleden heeft.
Probleem is dat jij eerst je eigen zonden moet accepteren, ze moet belijden voor God, dat laatste, belijden van zonden voor God kan ik wel maar het accepteren dus echt niet, ik heb dus echt alles kapot gemaakt ik ben er zelf aan onderdoor gegaan.. Als dit nou alles was wat ik fout doe of deed, dan zou ik het kunnen, maar ik heb gewoon elk gebod letterlijk overtreden...
Ik Accepteer niet dat iemand anders voor mijn fouten maakt...
Raido schreef:Ik wou dat ik kon geloven Evelien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten