alex leusink schreef:
We kennen allemaal de naam van Anton Mussert. De naam roept vast geen positieve gedachten op. Maar voordat hij stierf heeft hij geknield op de grond van cel, dat wisten jullie zeker ook niet?
Ik wil beweren dat wij niet degenen zijn wie het oordeel toekomt, ook van ons kan men dat in de toekomst misschien wel zeggen. Daarom wil ik nog een keer indringend tot mijzelf en jullie zeggen 'Oordeelt niet'!!!
Wat moet ik met die informatie over Mussert? Het was en blijft gewoon een beest die tallozen de dood heeft ingejaagd. Een gore vuile massamoordenaar die geprobeerd heeft Gods volk uit te roeien. Ja, en dan komt de dood ook voor hen, en dan knielen ze.
Heeft hij ook nog getuigd van de daden die God aan zijn ziel gedaan heeft, want dan wordt het een ander verhaal. Trouwens, waarom zou het knielen van Mussert ons het recht ontnemen over hem te oordelen? Het was gewoon een schoft en dat knielen van hem doet zn daden niet teniet. We hebben het hier wel over een oorlogsmisdadiger, hou dat ff in je koker. Weet wel dat het opnemen voor zo iemand, zeer kwetsend kan zijn voor slachtoffers van die verdoemde nazi's. Je maakt mij in elk geval woest met zo'n opmerking. Ik hou het er maar op dat je niet overziet waar je het over hebt maar ga zelf maar eens beter nadenken, in plaats van dat tegen anderen te zeggen.