Vooral het laatste, herkennen jullie dat. Het gevoel alleen te staan. Volgens mij komt het omdat je zo diep geleefd hebt en zo veel meegemaakt hebt wat je niet kunt delen. Ik merk nu dat ik me zo raar voel tussen de meeste mensen, het gevoel op een andere golflengte te zitten.
Het is ook vrijwel niet uit te leggen maar het voelt waardeloos....
Is dit herkenbaar?
Ha die Essieee.
ik ben inmiddels vanaf 30 april al een jaar met ontslag.
je zo raar voelen tussen de meeste mensen, het gevoel op een andere golflengte te zitten is wel normaal hoor.
t is namelijk zo dat je zo lang hebt gepraat over super persoonlijke dingen en dan kom je in de 'normale' maatschappij waar de meeste mensen langs elkaar heen leven. waar oppervlakkig word gepraat, niet over gevoelens, niet over waarom mensen doen zoals ze doen etc...
zo lijkt het verschil in ieder geval.
ik vond het allemaal in ene keer zo ontzettend oppervlakkig.
maar dat went ook wel weer. het is ook wel goed denk ik om niet altijd stil te staan bij jezelf, bij je gevoel, mar dat je er een middenweg in vind.
tussen bij jezelf stil staan, en 'oppervlakkig' zijn zeg maar.
ik stel het nu wat zwart/wit. maar vaak een opname is nogal een uiterste zeg maar, in hoe mensen daar met elkaar omgaan, in vergelijking met hoe mensen in de 'normale' maatschappij met elkaar omgaan.
zoek je eigen weg. dan komt t wel goed, ook op dit punt.
kus Plien