Jeronimuz schreef:Ik heb mijn eigen camera niet bij me, maar kan wel wat sfeerschetsen maken
Ik neem zoizo mijn camera mee (duh) dus ja een verslag MET foto's

Joy, nog maar een paar uur en dan gaan we he Jeronimuz

Moderator: Moderafo's
Jeronimuz schreef:Ik heb mijn eigen camera niet bij me, maar kan wel wat sfeerschetsen maken
Marnix schreef:Verder is alles natuurlijk volgens verwachting k ernstig uit de hand gelopen.... Maar ik heb deze lieve schaapjes alsmede Jeronimuz en Leilah ontmoet en dat maakte een hoop goed
Ahum... Het feest gaat daar nog even door... Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat straks een nachtwandeling (gisteren hebben we die gelukkig kunnen voorkomen) gaat beginnen met als eindbestemming een kapel.
Hou op, schei uit over die nachtwandeling, dat hebben we geweten zeg! Ik heb geen kapel gezien, alleen een stikdonkere weg richting de verkeerde kant op van de kapel en ik heb gerend met madamme JK om Jeronimuz zn spookverhaal niet te hoeven horen. Johanne kon er wel tegen geloof ik. Maar goed, we hebben redelijk gedwaald en waren pas laat (of vroeg, hoe je het wilt noemen) weer in de caravan alwaar JK Johanne en Jeronimuz het nodig vonden om midden in de nacht nog hamburgers te bakken (mn arme maag) en zo spookten wij voort...
De rest van de verhalen komt nog wel, maar de dames zijn nu nog onderweg naar huis...
Het was mij een groot genoegen jou, Marnix, te mogen ontmoeten Erg gezellig
aah wat lief Nou dan moeten we nog maar een keer een mountainbikeday organiseren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten