Mini-meetink in Limburg

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 29 jul 2004 10:46

Jeronimuz schreef:Ik heb mijn eigen camera niet bij me, maar kan wel wat sfeerschetsen maken :D

Ik neem zoizo mijn camera mee (duh) dus ja een verslag MET foto's :)
Joy, nog maar een paar uur en dan gaan we he Jeronimuz :D
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 29 jul 2004 10:55

Ik kan niet wachten!

ben al helemaal gekleed op lekker weer, linnen, linnen en nog eens linnen!

Tropenkostuum vandaag! (heeft iemand zo'n helm?)

Voda

Berichtdoor Voda » 29 jul 2004 11:20

heb je niet een witte bloempot die je goed past ? :mrgreen:

zal vast schattig staan... :lol: CKUR op de door Leilah te makun fotooz!!! :mrgreen:

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 29 jul 2004 11:36

Nee, ik heb niet het kapsel voor een bloempot :D

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 jul 2004 00:03

Jeronimuz schreef:Ik heb mijn eigen camera niet bij me, maar kan wel wat sfeerschetsen maken :D

Maak je geen zorgen, er zijn MEER DAN GENOEG foto's gemaakt. Helaas krijgen jullie niet alles gratis te zien... een deel is onder censuur geplaatst...

Wil je toch alle foto's bekijken, dan kan dat tegen een betaling van 25 euro of 2 flessen Coebergh.

Het was in ieder geval gezellig... :D We hebben heel sportief 10 uur gemountainbiked in 2 dagen tijd en ondermeer de Cauberg (niet te verwarren met de Coebergh), de Gulpenerberg en de Vaalserberg (drielandenpunt) aangedaan...

Verder is alles natuurlijk volgens verwachting k ernstig uit de hand gelopen.... Maar ik heb deze lieve schaapjes alsmede Jeronimuz en Leilah ontmoet en dat maakte een hoop goed :D

Ahum... Het feest gaat daar nog even door... Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat straks een nachtwandeling (gisteren hebben we die gelukkig kunnen voorkomen) gaat beginnen met als eindbestemming een kapel.

Willen jullie allemaal denken en meeleven met Jeroen die de zware taak op zich heeft genomen om als geestelijk vader en toezichthouder van de dames te fungeren.

:D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 30 jul 2004 01:38

Het was alleraardigst! Men had zelfs de bruidsuite voor mij alleen gereserveerd.

De Caubergh hebben de dames helaas alleen opgedronken ipv beklommen maar voor de rest waren ze in topvorm.

Jeronimuz...sterkte ;-)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 jul 2004 23:42

Ja maar ja, Henk had zijn rust harder nodig dan ik :)

Via mijn telefoon vernam ik dat Jeroen het momenteel heel zwaar heeft.

Verdere uitleg lijkt me overbodig :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 31 jul 2004 10:42

Jammer dat ik er niet bij kon zijn :( Volgende keer beter :D
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 jul 2004 14:32

Ik heb je in elk geval gemist But, het is maar ff dat je het weet!

butterfly
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor butterfly » 31 jul 2004 14:55

Marnix schreef:Ik heb je in elk geval gemist But, het is maar ff dat je het weet!

aah wat lief :D Nou dan moeten we nog maar een keer een mountainbikeday organiseren 8) :D
Hold on, hold on tightly
Hold on, hold on tightly
Rise up, rise up
With wings like eagles
You run, you run
You run and not grow weary

Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 31 jul 2004 15:10

Even een berichtje vanaf de Intensive Care:

Ik leef nog wel, volgens de artsen is het een wonder dat ik twee dagen met die drie dames heb overleefd.

Ik ben er met een knieblessure vanaf gekomen.
Foto's van de extreme survival volgen nog :D

Leilah
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Leilah » 31 jul 2004 15:11

Marnix schreef:Verder is alles natuurlijk volgens verwachting k ernstig uit de hand gelopen.... Maar ik heb deze lieve schaapjes alsmede Jeronimuz en Leilah ontmoet en dat maakte een hoop goed :D

Ahum... Het feest gaat daar nog even door... Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat straks een nachtwandeling (gisteren hebben we die gelukkig kunnen voorkomen) gaat beginnen met als eindbestemming een kapel.

Hou op, schei uit over die nachtwandeling, dat hebben we geweten zeg! Ik heb geen kapel gezien, alleen een stikdonkere weg richting de verkeerde kant op van de kapel en ik heb gerend met madamme JK om Jeronimuz zn spookverhaal niet te hoeven horen. Johanne kon er wel tegen geloof ik. Maar goed, we hebben redelijk gedwaald en waren pas laat (of vroeg, hoe je het wilt noemen) weer in de caravan alwaar JK Johanne en Jeronimuz het nodig vonden om midden in de nacht nog hamburgers te bakken (mn arme maag) en zo spookten wij voort...
De rest van de verhalen komt nog wel, maar de dames zijn nu nog onderweg naar huis...

Het was mij een groot genoegen jou, Marnix, te mogen ontmoeten :P Erg gezellig :mrgreen:
Nieuwe foto's en log :http://leelah.hyves.nl

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 jul 2004 15:59

Hou op, schei uit over die nachtwandeling, dat hebben we geweten zeg! Ik heb geen kapel gezien, alleen een stikdonkere weg richting de verkeerde kant op van de kapel en ik heb gerend met madamme JK om Jeronimuz zn spookverhaal niet te hoeven horen. Johanne kon er wel tegen geloof ik. Maar goed, we hebben redelijk gedwaald en waren pas laat (of vroeg, hoe je het wilt noemen) weer in de caravan alwaar JK Johanne en Jeronimuz het nodig vonden om midden in de nacht nog hamburgers te bakken (mn arme maag) en zo spookten wij voort...
De rest van de verhalen komt nog wel, maar de dames zijn nu nog onderweg naar huis...

Slaap zacht ;) Geniet van je welverdiende rust... Hoewel hetniet geheel verdiend is... ik heb je gewaarschuwd voor de nachtwandeling... Henkie en ik waren zo slim om net zo lang drankjes bij de schenken tot de dames uitgeteld op de bank lagen, waarna we het verzoek tot een nachtwandeling eenvoudig konden afwimpelen.

Het was mij een groot genoegen jou, Marnix, te mogen ontmoeten Erg gezellig

En ik vond het ook ontzettend leuk om jou voor het eerst in levende lijve te zien! Hoewel het wel erg kort was zijn mijn eerste indrukken heel positief :)

aah wat lief Nou dan moeten we nog maar een keer een mountainbikeday organiseren

Doen we!

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 31 jul 2004 16:36

Woehaaaaaaaaa

Zo, ik ben 10 minuten thuis voordat ik aan mn volgende vakantie ga beginnen.
Ben ik nu verslaafd? :mrgreen:

MAAR het was erg leuk :D

Henkie, nog steeds over die Caubergh aan het zeuren? :mrgreen: krijgtie dalijk ook daar weer nachtmerries van 8)

Marnix is onze fijne schaapherder, bedankt voor de goede zorgen :wink:

Leilah en Jero daaaankjewel voor jullie aanwezigkeit en het bezorgen van onze spullen bij de Campinguitgang 8)

En nu op naar Drenthe, tot ziens enzo.
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 31 jul 2004 18:39

In Drenthe gaat ze zelf een cursus "schaapherder voor beginners" volgen... Genoeg materiaal voor de praktijklessen daar :D

Terug naar “Archief”