Columbus schreef:
leuk! maar wat ik in jou lijstje mis is dat je zo vaak afgeeft op de ger gem ned. ik heb niets met die kerk zelf maar er zitten daar ook oprechte mensen en ook die mensen maken fouten. ook heb ik het idee door jouw postings dat, wat er ook gebeurt is in je leven, vergeven niet jouw sterkste kant is.
ik vind het een beetje dubbel, zelf veroordeel je aan de lopende band in diverse postings maar dat kan ik in jouw lijstje niet terugvinden.
en mijn zondelijst plaats ik niet want er zijn ook jongeren die dit lezen en die zouden eens op verkeerde gedachten kunnen komen
Columbus, ik voel me hier echt geraakt door. Als je beter las, dan zou het je al lang op zijn gevallen dat ik hetgeen ik tegen de GGN heb, puur om de leer gaat. En wat hier plaatselijk gebeurd is, dat is door mij niet te vergeven, want ze hebben er nooit geen schuld over beleden. En het veroordelen aan de lopende band is ook niet waar, als je hier geen mening meer mag weergeven, dan kun je Refoweb beter opgeven.
Toevallig heb ik vanmiddag nog een hele lofpreek over een bepaalde GGN ds. zitten schrijven. Daarom vind ik het echt heel gemeen van je, dat je me hier van beschuldigd. Jij veroordeelt mij wel, dat is hierboven beschreven. En als je geen behoefte hebt om deze topic te bezoeken, blijf dan weg. En fijn dat je mijn lijst langer wist te maken. Voor Gods troon wordt er echter naar jouw lijst gevraagd. Ik zou er toch alvast eens over nadenken. De mijne zijn vergeven, die van jou ook?
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47