De stamboom van Jezus

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Bookman » 13 sep 2004 21:45

Yael schreef:bid voor degene die u geweld aandoen staat er ook hoor. :wink:
Lucas 6.

Ja je hebt gelijk. Maar ik ben zo ver nog niet. Als ik zie wat ze Gods volk aandoen, Israël, dan steiger ik, en zou ik het liefst het spul uitroeien.
Ik kan er niet voor bidden. Alleen ertegen. En ik hoop dat God spoedig met ze afrekent. Dat er eindelijk een eind aan deze vreselijke strijd komt. Maar hoe bidden jullie dan voor ze??? Dat wil ik graag weten. Om hun bekering? Of Yasser theedoek tot bekering mag komen. Of ze geen bommen meer zullen maken? Hou jezelf niet voor de gek. Bid voor de vrede van Jeruzalem...en niet voor degenen die Jeruzalem de onvrede aandoen. Als ik dat zou moeten doen dan zou mijn ziel verdeeld zijn. En dat kan niet.
Hier Heere, zie mijn hart, vol van liefde voor U, vol van liefde voor Uw vijanden de Joden. Maar als U van me eist nu ook nog degenen lief te hebben die U en Uw volk haten dan wordt het in mijn ziel een beetje troebel. Wilt U mij dan gebed geven? Want ik kan het niet.
Om Jezus wil... Amen
Ik hoop dat Hij het hoort....
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

menachem
Mineur
Mineur
Contacteer:

Moechammad

Berichtdoor menachem » 28 okt 2004 10:19

en hoe kijken moslims ertegen aan dat Moechammad (sawm) ZELF een pedofiele verkrachter is?
Dan zullen de Israëlieten weer verlangen naar J*H*W*H, hun God, en hun koning David (de Masjieach);

Terug naar “Archief”