Het Weermannetje schreef:Hier hoeven idd niet de mensen worden bedoeld. En je kunt ook niet zeggen dat de gehele wereld van mensen werd bedoeld. Je hebt ook een wereld van uitverkorenen.
Gekweekt door weermannetje?

Moderator: Moderafo's
mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Maar dat is dan ook echt DE wereld? Niet de wereld van de uitverkorenen?
de wereld van de uitverkorenen? dat staat nergens.... de wereld... niet afgebakend ed...
Dat maakten ze er van... en ik weet niet of ik dat moet geloven..
Christa schreef:mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Maar dat is dan ook echt DE wereld? Niet de wereld van de uitverkorenen?
de wereld van de uitverkorenen? dat staat nergens.... de wereld... niet afgebakend ed...
Hoe bedoel je? wie maakte dat er van?
Ja en Jezus is zeker niet gekomen voor zondaren maar voor uitverkorenen... En de eis voor bekering is dan zeker ook alleen maar voor uitverkorenen... net als genade...mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Maar dat is dan ook echt DE wereld? Niet de wereld van de uitverkorenen?
In de preek zondag vertelden ze dat zo. Dat die wereld alleen de wereld van de uitverkorenen zou zijn.
mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Christa schreef:mystery schreef:Maar dat is dan ook echt DE wereld? Niet de wereld van de uitverkorenen?
In de preek zondag vertelden ze dat zo. Dat die wereld alleen de wereld van de uitverkorenen zou zijn.
Christa schreef:Het Weermannetje schreef:Hier hoeven idd niet de mensen worden bedoeld. En je kunt ook niet zeggen dat de gehele wereld van mensen werd bedoeld. Je hebt ook een wereld van uitverkorenen.
Gekweekt door weermannetje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten