Casemodden is leuk, maar volgens mij zie ik in dit topic alleen pre-modded stuff?? (behalve de TS)
Ik heb dus ook ff een sweex-case (beginnertje) verbouwd.. Dremel doet wonderen

. Nu ben ik bezig met een klein compact houten case-je, kan k zo in mn tas gooien, wel makkelijk.
Er komt nog een lastiger project aan, zelf proberen (al dan niet van hout of aluminium) een 19" serverkast te maken (past precies in mn kast, toeval

). Maar nu ben ik eerst nog bezig met dat compacte ding. Hardware heb ik inmiddels, gister voor het eerst kunnen booten, bleef alsmaar hangen bij de post, bleek een mem-reepje te zijn wat de in het bios ingestelde lage cas niet trok

K ben ff bezig HD te selecteren, wss wordt dat een Quantum Fireball.
Voor de rest ligt hier een P2 233 (@293MHz), slot1 mobo'tje, 3 reepjes 64 MB SD-RAM (wat jammerlijk genoeg geen cas2.0 trekt

), een oud PCI-kaartje, PCI LAN kaartje. Ik gebruik de voeding van mn 'goede pc' (AXP 2400+, 512MB DDR-RAM, Abit NF7 (deze gebruik k bijna alleen maar voor overklokken)), omdat ik ATX-voedingen te kort komt, heb er teveel uitgeleend.
Ik heb hier al heel mooi hout, het is soort multiplex, 10mm. Ziet er mooi uit..
Voor mn volgende project zoek ik nog een dual-cpu bordje (hoeft echt niet veel te zijn, P2 ***MHz is al goed) en dan kan k daar ook al plannen voor gaan maken
Wat ik voor de rest allemaal gemod heb? K heb een fan-controller gemaakt, het een en ander neon geel gespoten zodat t reageert op mn blauwe led-fans

, de voorkant van mn sweex-kast dichtgemaakt (was moeilijker dan het klinkt, bij het modden was die gedeeltelijk open). Zelf wat fannetjes met mechanno op mn mosfets en graka gezet (die graka werd gewoon passief gekoeld! Tssss, GF4 MX 440se 128MB kan toch niet zonder een klein fannetje

), wat fans uit voedingen gesloopt en in mn sweex-case gezet.
Voor de rest wat mislukte mods, had een hele rij ledjes in mn case gebouwd, alleen parrallel op 12V gezet, bleken die ledjes 5V te zijn.. oeps..

Wat fans om het leven gebracht door schielijk te werk gaan terwijl de pc aanstaat en daarmee gelijk mezelf zwaar verwonden (even voor de duidelijkheid: pc uitzetten als k ermee bezig ben is het laatste wat k doe..) Ook ooit ATX-stekker op mobo geplugt terwijl de voeding aanstaat (ff groene draadje met GND verbinden), het mobo begon aardig te piepen maar begon gewoon met booten

En een keer toen k linux zat te installeren kwam er een steekvlam uit de cd-drive, pc draaide gewoon verder.. Waarom uitzetten?

Vlam was er maar 2 sec ofzo. En een HD aanpluggen als de pc aanstaat als je realiseer dat je mobo geen hot-swap ondersteunt

*vlam* En natuurlijk de klassieke AT-connectors omdraaien, leuk vuurwerk, bang, stoppen eruit en de kliko opendoen

Maar dit gaat niet meer over casemodden
Oja, nog een leuke link, check
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/v ... p?t=115361 eens, heb ik ooit eens geschreven toen k nix te doen had