Moderator: Moderafo's
Doortje schreef:Helemaal mee eens Caprice!
Maar je kan ook zeker weten dat je als je nu sterft niet in de hemel komt, zonder dat je onverschillig bent!
Bij mij is het geen twijfel maar een zeker weten. Als er niks in je leven gebeurd is, is het onmogelijk om in de hemel te komen, tenminste dat is mijn mening..
caprice schreef:Bij mij is het toch een twijfel. Er is het laatste jaar bij mij teveel gebeurd om dit verloren zijn zeker te weten.
Maar wie is er begonnen? God of ik?
bloempie19 schreef:caprice schreef:Bij mij is het toch een twijfel. Er is het laatste jaar bij mij teveel gebeurd om dit verloren zijn zeker te weten.
Wat denk je zelf Caprice?
Er is niemand die uit zichzelf God zoekt en naar Hem vraagt.
Jij hebt Hem lief, omdat Hij jou eerst heeft lief gehad. (met een eeuwige liefde)
Doortje schreef:Ja, maar jij zegt dat er dingen gebeurd zijn in je leven. Ik weet natuurlijk niet wat voor dingen dat zijn, maar als God gesproken heeft in je leven is het toch zo dat je daar toch een bepaalde zekerheid over hebt? Al is het natuurlijk nooit verkeerd om je af te vragen of die dingen van God zijn, of dat het allemaal maar van jezelf is.
Was dat maar waar Caprice...caprice schreef:bloempie19 schreef:caprice schreef:Bij mij is het toch een twijfel. Er is het laatste jaar bij mij teveel gebeurd om dit verloren zijn zeker te weten.
Jij hebt Hem lief, omdat Hij jou eerst heeft lief gehad. (met een eeuwige liefde)
Iedereen die onbekeerd is bidt toch om bekering?
Doortje schreef:Helemaal mee eens Caprice!
Maar je kan ook zeker weten dat je als je nu sterft niet in de hemel komt, zonder dat je onverschillig bent!
Bij mij is het geen twijfel maar een zeker weten. Als er niks in je leven gebeurd is, is het onmogelijk om in de hemel te komen, tenminste dat is mijn mening..
@mic schreef:Was dat maar waar Caprice...caprice schreef:bloempie19 schreef:caprice schreef:Bij mij is het toch een twijfel. Er is het laatste jaar bij mij teveel gebeurd om dit verloren zijn zeker te weten.
Ja maar er zijn zat mensen die dat niet willen... En dan is de kerk nog maar een heel klein deel van de bevolking. Bovendien als de kerk de gemeente/ het lichaam van Christus is, zou dan eigenlijk niet iedeeen bekeerd moeten zijn?caprice schreef:@mic schreef:Was dat maar waar Caprice...caprice schreef:bloempie19 schreef:caprice schreef:Bij mij is het toch een twijfel. Er is het laatste jaar bij mij teveel gebeurd om dit verloren zijn zeker te weten.
Ik bedoel (bijna) iedereen in de kerk die weet dat hij/zij bekeerd moet worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten