Hoi allemaal,het doet me leed dat ik moet stoppen met de site voor refohomo's. Het wordt te intensief voor me.Dieptrieste verhalen, ontboezemingen en vragen om aandacht worden me teveel.Op de site
www.refohomo.8k.com heb ik onder Contact kort e.e.a. verwoord. De nood is hoog!! Uit de vele contacten merk ik dat er zelfs ongeveer een subcultuur refohomo's bestaat, die niet strijd tegen seksuele gevoelens, maar seks beleeft langs de snelweg en in bossen.Diverse jongens hebben die daden gemeld en ook dat het regelmatig zo is, dat de onbekende ander ook refo blijkt te zijn.Een aanklacht tegen de kerk:Herv,CG,GG,GGn,OGGN,Bapt,Evang, alles ben ik tegengekomen per mail. Vaders,pubers,avondmaalgangers. Echt diep ingrijpend.Ik verhef me er zeker niet boven,want ik ben niet beter.Ik ben hetzelfde.Gevallen zondaar!De Heere zij ons genadig.Hij is goed,Hij is trouw!In Hem is al mijn heil,mijn eer.Mijn Rots is Jezus. Die gezegende des Vaders leed en stierf voor grote zondaars zoals ik.
Geef dit door aan je dominee of ouderling. Laat de homofiele kerkganger niet ondergaan in de rampzaligheid van de eigengekozen zondeweg.Grijp hen die ten dode wankelen!
Gods zegen!
Jeroen
PS: de site zelf blijft wel in de lucht, maar een contactmogelijkheid is er niet meer.
...ik zal niet grotelijks wankelen....