homofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hydro
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Hydro » 20 jan 2004 21:59

Hoi Jeroen,

Goed dat je zo open en eerlijk over je eigen leven durft te vertellen en dit als uitgangspunt voor je site durft te nemen. Het is te hopen dat nog veel anderen hier steun aan mogen hebben en Hem om hulp vragen. Gods zegen en Zijn onmisbare hulp in de strijd die je vast en zeker heel sterk ervaart.

Groeten Gandalf
Afbeelding
Werken is een hinderlijke onderbreking van de vakantie.

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 23 jan 2004 14:45

Hoi Gandalf,

Hartelijk dank voor je reactie. De strijd blijft inderdaad. Ik merk wel, als ik mails van anderen lees, dat er iets veranderd is bij mij. Je maakt een onwijs proces met jezelf door als je er open over wordt en als je naast Gods onmisbare kracht ook een mens hebt met wie je alles kunt delen. Is ook zwaar trouwens.

Groeten,
:arrow: www.refohomo.8k.com
Jeroen

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 23 jan 2004 23:05

Jeroen, alles wat ik denk is wel zo'n beetje gezegd geloof ik, maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen, en veel zegen op je site. ik ga hem zeker promoten, vooral ook bij "refo's" die blijkbaar niet zo goed weten hoe ze tegen homosexualiteit aan moeten kijken en ermee om moeten gaan.

groeten, Napoleon.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Jo met de banjo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jo met de banjo » 24 jan 2004 15:02

Beste jeroen
Bij mij is geloof ik ook alles al gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind het geweldig!!!!! echt waar. Om dit zo te durfen en er zo over te praten. Ik wens je heel veel sterkte toe.

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 05 feb 2004 20:58

Weer ff die site bovenaan zetten. Dit forum blijkt nog altijd een goed middel om mensen te bereiken. Bedankt mensen! www.refohomo.8k.com Jeroen

lampje99
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor lampje99 » 06 feb 2004 13:52

Ik vind het super dat je zo over datgeen kan praten. Het lijkt mij iets heel moeilijks in je leven. Het is wel iets waar je mee moet leren leven. Heel veel sterkte, geluk en liefde toegewenst met dat.
Na regen komt zonneschijn!!!

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 24 feb 2004 19:18

Ja sorry, daar ben ik weer. Vergeet mijn site niet. Ik bedoel eigenlijk de mensen die de site nodig hebben en gelukkig ook weten te vinden. Eigenlijk zou ik een organisatie achter me moeten hebben staan, want ik doe dit werk met liefde, maar ik ben geen professional.
Maar ok, komt goed.
www.refohomo.8k.com

Jeroen :)

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 24 feb 2004 19:39

Heej jeroen,

Ik zie je site nu pas. Maar ik bewaar hem in mijn hoofd als ik een persoon tegen kom die het heel hard nodig heeft. JE het een mooie en eerlijke manier van formuleren, direct maar toch bewogen.
God gebruikt jou, jij bent zoveel meer waard dan mensen die hun harde oordeel en mening vellen over homofilie (in combinatie met christenen) zonder zelf echt te beseffen waar ze het over hebben.

Ik hoop en bid dat je iedere stap in je leven tot eer van God mag doen. Hoe moeilijk dat soms ook is.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 06 mar 2004 14:52

Ok. site is weer een beetje geupdate. En daarom maar weer ff bovenaan. www.refohomo.8k.com Jeroen1218@hotmail.com

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 08 mar 2004 19:31

Hoi.. Ik zie je (furrum) site nu pas.. Als ik mijn eigen site weer eens ga update dan komt er zeker een link naar die van jouw.

Ga zo door :!:

Gr jan
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 29 mar 2004 18:35

Hé, hier ben ik weer.
Af en toe update ik die site. Neem nog eens een kijkje.
Bedankt www.refohomo.8k.com jeroen1218@hotmail.com
...ik zal niet grotelijks wankelen....

Bookman
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

homofilie

Berichtdoor Bookman » 29 apr 2004 14:22

Moeilijk, verdrietig en ellendig. Deze mensen moeten hun weg gaan door een onbegrepen weg. Ja ze mogen het wel zijn, maar practiseren? Nee, dat weten we heel goed dat dat absoluut niet mag. Zelfs als ze verlangen naar een arm om hun schouder vinden velen dat al supergoddeloos. Makkelijk gezegd als ze zelf elke avond met hun vrouw tussen de lakens duiken. Of erger....Maar ja dat zijn normale zonden, zegt men dan. Heerlijk voor veel mensen om deze zonde boven alle andere zonden uit te tillen. Is ook makkelijk als je er zelf geen last van hebt. Sommigen zeggen vlakaf, dan zal die persoon moeten veranderen....
Hoe kan iemand nu zichzelf veranderen? Kan een luipaard zijn vlekken veranderen?
Sommigen denken dat er in de Refocultuur bijna geen homo's zijn. :roll:
Jeroen heeft een geweldig werk gedaan door deze site op te zetten. En Jeroen heeeeeeel veel sterkte!! Heb veel levenservaring en weet veel van je probleem af. Toch weet ik dat homo's niet uitgesloten zijn van de genade. De Heere kent de smart van dit menselijk onbegrepen lijden.
Verlos ons, HEERE, onze God! en verzamel ons uit de heidenen, opdat wij den Naam Uwer heiligheid loven, ons beroemende in Uw lof.
Psalm 106:47

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 05 mei 2004 18:07

Hoi allemaal,het doet me leed dat ik moet stoppen met de site voor refohomo's. Het wordt te intensief voor me.Dieptrieste verhalen, ontboezemingen en vragen om aandacht worden me teveel.Op de site www.refohomo.8k.com heb ik onder Contact kort e.e.a. verwoord. De nood is hoog!! Uit de vele contacten merk ik dat er zelfs ongeveer een subcultuur refohomo's bestaat, die niet strijd tegen seksuele gevoelens, maar seks beleeft langs de snelweg en in bossen.Diverse jongens hebben die daden gemeld en ook dat het regelmatig zo is, dat de onbekende ander ook refo blijkt te zijn.Een aanklacht tegen de kerk:Herv,CG,GG,GGn,OGGN,Bapt,Evang, alles ben ik tegengekomen per mail. Vaders,pubers,avondmaalgangers. Echt diep ingrijpend.Ik verhef me er zeker niet boven,want ik ben niet beter.Ik ben hetzelfde.Gevallen zondaar!De Heere zij ons genadig.Hij is goed,Hij is trouw!In Hem is al mijn heil,mijn eer.Mijn Rots is Jezus. Die gezegende des Vaders leed en stierf voor grote zondaars zoals ik.
Geef dit door aan je dominee of ouderling. Laat de homofiele kerkganger niet ondergaan in de rampzaligheid van de eigengekozen zondeweg.Grijp hen die ten dode wankelen!
Gods zegen!
Jeroen

PS: de site zelf blijft wel in de lucht, maar een contactmogelijkheid is er niet meer.
...ik zal niet grotelijks wankelen....

janneman83
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 05 mei 2004 18:14

jammer.. maar je moet ook zeker aan jezelf denken
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mei 2004 18:33

Veel sterkte ermee jeroen! Jammer dat het niet meer verder kon en idd een duidelijk signaal naar de refo-wereld...

Terug naar “Archief”