Ik ben erfgenaam van het eeuwige leven want ik geloof!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ndonselaar
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor ndonselaar » 20 nov 2003 16:25

Dat we binnen in de ark 'bekleed zijn met Christus gerechtigheid', is waar, maar dat doet de ontzagwekkende notie dat ik vlees blijf niet verdwijnen!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 nov 2003 18:32

joris schreef:
Sabra schreef:Ja,

Ik wil de controle over mijn eigen leven hebben en dat niet uit handen geven, ook niet aan God.

Daarnaast nog een bepaalde zonde, wat contact tussen mij en God in de weg staat.

interesting! Ik bedoel, dat is natuurlijk de oerzonde; controle willen houden. Maar God zegt: geef je over, hup die ark in, ik doe de deur op slot en je bent overgeleverd aan mjin goedheid. In het verhaal van Noach weten we dat het goed afliep!

Trust Him!

Een bepaalde zonde? Mijn pb staat open als je er over '' praten;'' wilt!

KLINKT ALSOF IK het helemaal voor het zeggen heb of ik de Zijne met mijn hele vleees en bloed zal worden. Al neemt dat niet weg dat ik er wel zelf verantwoordelijk voor ben!

Kaw
Majoor
Majoor

Berichtdoor Kaw » 02 dec 2003 14:43

essieee schreef:
joris schreef:
Sabra schreef:Ja,

Ik wil de controle over mijn eigen leven hebben en dat niet uit handen geven, ook niet aan God.

Daarnaast nog een bepaalde zonde, wat contact tussen mij en God in de weg staat.

interesting! Ik bedoel, dat is natuurlijk de oerzonde; controle willen houden. Maar God zegt: geef je over, hup die ark in, ik doe de deur op slot en je bent overgeleverd aan mjin goedheid. In het verhaal van Noach weten we dat het goed afliep!

Trust Him!

Een bepaalde zonde? Mijn pb staat open als je er over '' praten;'' wilt!

KLINKT ALSOF IK het helemaal voor het zeggen heb of ik de Zijne met mijn hele vleees en bloed zal worden. Al neemt dat niet weg dat ik er wel zelf verantwoordelijk voor ben!

Als je wilt of niet. Het is jouwn verantwoordelijkheid dat jij het evangelie aanneemt.

Terug naar “Archief”