Moderator: Moderafo's
joris schreef:Sabra schreef:Ja,
Ik wil de controle over mijn eigen leven hebben en dat niet uit handen geven, ook niet aan God.
Daarnaast nog een bepaalde zonde, wat contact tussen mij en God in de weg staat.
interesting! Ik bedoel, dat is natuurlijk de oerzonde; controle willen houden. Maar God zegt: geef je over, hup die ark in, ik doe de deur op slot en je bent overgeleverd aan mjin goedheid. In het verhaal van Noach weten we dat het goed afliep!
Trust Him!
Een bepaalde zonde? Mijn pb staat open als je er over '' praten;'' wilt!
essieee schreef:joris schreef:Sabra schreef:Ja,
Ik wil de controle over mijn eigen leven hebben en dat niet uit handen geven, ook niet aan God.
Daarnaast nog een bepaalde zonde, wat contact tussen mij en God in de weg staat.
interesting! Ik bedoel, dat is natuurlijk de oerzonde; controle willen houden. Maar God zegt: geef je over, hup die ark in, ik doe de deur op slot en je bent overgeleverd aan mjin goedheid. In het verhaal van Noach weten we dat het goed afliep!
Trust Him!
Een bepaalde zonde? Mijn pb staat open als je er over '' praten;'' wilt!
KLINKT ALSOF IK het helemaal voor het zeggen heb of ik de Zijne met mijn hele vleees en bloed zal worden. Al neemt dat niet weg dat ik er wel zelf verantwoordelijk voor ben!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten