Moderator: Moderafo's
caprice schreef:Vrijwel alle films zijn onverantwoord. Het stompt de geest af en de beelden blijven in je hoofd hangen, afgezien nog van het feit dat de geboden van God overtreden worden en zinnelijke lusten gebotvierd worden en er geweld, moord en doodslag in voorkomt!
Loonatick schreef:caprice schreef:Vrijwel alle films zijn onverantwoord. Het stompt de geest af en de beelden blijven in je hoofd hangen, afgezien nog van het feit dat de geboden van God overtreden worden en zinnelijke lusten gebotvierd worden en er geweld, moord en doodslag in voorkomt!
Dit vind ik nergens op slaan, waar maak je dat uit op er zijn genoeg goede films te noemen...
Mag ik vragen hoeveel fims je dan al gezien hebt?
caprice schreef:Loonatick schreef:caprice schreef:Vrijwel alle films zijn onverantwoord. Het stompt de geest af en de beelden blijven in je hoofd hangen, afgezien nog van het feit dat de geboden van God overtreden worden en zinnelijke lusten gebotvierd worden en er geweld, moord en doodslag in voorkomt!
Dit vind ik nergens op slaan, waar maak je dat uit op er zijn genoeg goede films te noemen...
Volgens mij kun je pas achteraf zeggen of hij goed was.![]()
Ik heb in mijn gehele leven ongeveer 3 films gezien.
caprice schreef:Loonatick schreef:caprice schreef:Vrijwel alle films zijn onverantwoord. Het stompt de geest af en de beelden blijven in je hoofd hangen, afgezien nog van het feit dat de geboden van God overtreden worden en zinnelijke lusten gebotvierd worden en er geweld, moord en doodslag in voorkomt!
Volgens mij kun je pas achteraf zeggen of hij goed was.![]()
Ik heb in mijn gehele leven ongeveer 3 films gezien.
Kaw schreef:Onverantwoorde films? Ligt er aan hoe je de lat legt.
Geen gevloek? Geen sex-scenes?
Dan kun je 90% van de films niet meer zien.
Geen geweld?
Weer 90% van het overgebleven spul weg.
Geen propaganda van een wereldse levenswijze?
Weer 90% van het overgebleven spul weg.
Oftewel euh, euh, euh... Kan geen film verzinnen die je dan nog kan zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten