joepie schreef:Ik vind smsjes die gaan over de leuke dingen van het leven zoals: Wil je met me uit,nog wel kunnen. Maar smsjes van,het is uit, kan dus werkelijk niet. OF wil je verkering met me?
Ik ken iemand die kan alleen maar via de chat of sms "praten".
ALs je een persoonlijk gesprek wil dan lukt dat niet.
Dan zegt die persoon geen woord en ben jij steeds aan het praten.
Vind het een teken van de tijd als dat zo is.
We kunnen nog wel tamelijk anoniem communiceren maar face to face lukt dat dus schijnbaar niet zo goed. Jammer!
Dat is idd niet echt gezond neej.
Zelf zeg ik misschien ook wel meer via een sms ofzo, maar face to face toch ook wel tegen diezelfde persoon, als ik hem na zo'n sms zou spreken zeg maar.
Wel is het zo dat je tegen onbekenden, bv van een chat ofzo, makkelijk ( té) veel zegt, en als je die persoon dan later face to face ziet is het misschien wel erg moeilijk om te praten.
en verkering vragen per sms klinkt wel erg raar.
Een verkering per sms uitmaken kan al helemaal niet.Dat komt op mij over als een teken van lafheid en zwakte.
Overigens heb ik zelf wel veel sms contact met mensen.Maar met diezelfde mensen bel ik dus ook.al is het mider dan smsen.
Smsen is handig voor snel ff tussendoor als je geen tijd/zin hebt om te bellen.
Toch kun je zo ook wel iemand aardig leren kennen.Niet in een tijd van enkele weken ofzo, maar over een langere periode en na duizenden smsjes denk ik toch wel dat je iemand een beetje leert kennen
Maar overigens nooit zo als in rl natuurlijk.