Moderator: Moderafo's
surfer schreef:David was bepaald ook geen lekkertje. Hij wordt door God geeerd omdat hij een groot geloof had, maar van zichzelf was het geen heilige.
Als je ziet hoe zijn overspel met Batseba bestraft wordt, had ik toch eigenlijk ook gehoopt dat God hem voor dat gedoe met die zagen en bijlen ter verantwoording had geroepen. Een volk uitroeien is één ding, maar het onnodig te martelen een tweede.
chickie schreef:Invincible schreef:Van jou had ik toch wel wat meer steun verwacht
Mvg Invin
Ow.... Sorry....![]()
Bij deze:...
chickie schreef:...Invincible heeft altijd gelijk!
Corne van 't Hof schreef:Wees blij dat God jou niet ter verantwoording roept voor iedere zonde die je doet. Onthoud wel dat iedere zonde voor God even groot is.
Natuurlijk weet ik wel dat het een verschil is dat het in de Bijbel staat, maar daarom kun je het toch niet logisch/normaal vinden?
Invincible schreef:chickie schreef:...Invincible heeft altijd gelijk!
Hum... is dat dan misschien ook de reden waarom men niet op mijn post ingaat?
Of was hij echt zo slecht?
Graag toch enig commentaar op mijn voorgaande bericht. Ik heb het idee dat de meesten er niet veel mee kunnen.
johannes1 schreef:Natuurlijk weet ik wel dat het een verschil is dat het in de Bijbel staat, maar daarom kun je het toch niet logisch/normaal vinden?
als het Gods wil is dan kan je het toch normaal vinden. we bidden Uw wil geschiedde gelijk in de hemel als mede ook op aarde. Als het Gods wil is dan gebeurt het zo.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 23 gasten