Wanneer weet je dan dat je "iets" hebt?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 15 nov 2003 13:22

Sabra schreef:Ik zeg niet dat het normaal is, ik zeg alleen dat het niet vies is.

Ik hebt ook wel's gedaan (shame on me :oops: :? ) maar ik vond t ook echt vies!!! :?

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 15 nov 2003 17:06

Acire schreef:
Sabra schreef:Ik zeg niet dat het normaal is, ik zeg alleen dat het niet vies is.

Ik hebt ook wel's gedaan (shame on me :oops: :? ) maar ik vond t ook echt vies!!! :?

Jah, die fout heb ik ooit een keer gemaakt. Echt smerig. Echt nooit meer. Daarna voel je je zo walgelijk. Je geniet er niet van. Je geniet pas als er echt liefde bij komt kijken, dan is het waardevol en mooi. Ik heb ook xtje prrrongelukkkk :mrgreen: met een hele goede vriend gezoend, dat voelde wel goed omdat we op een bepaalde manier wel van elkaar houden maar het klopte niet echt. Daarna is er gewoon iets anders in je vriendschap en daar baalde we allebei een beetje van. Omdat we allebei wisten dat we nooit een verkering zouden krijgen.

Maar volgensmij zijn we aardig off-topic :D
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Terug naar “Archief”