Jvslooten schreef:Oh is goed hoor, er valt vast wel wat te regelen!
't is alleen niet zo centraal..![]()
In dat kikkerlandje is natuurlijk alles centraal.
Moderator: Moderafo's
Jvslooten schreef:Oh is goed hoor, er valt vast wel wat te regelen!
't is alleen niet zo centraal..![]()
We kunnen het ook in ZA houden, maar dan moet ik nu wel beginnen met sparen. Leuk, kijken of we een vliegtuig vol krijgen.mealybug schreef:In dat kikkerlandje is natuurlijk alles centraal.
jamillah schreef:Whaha jij hebt een scooterWeet je wat, we komen gewoon naar Urk met zn allen.
meribel schreef:Ik herinner me een rome reisverslag.
Jvslooten schreef:Nouja, ik zou het ook wel leuk vinden. Het zou helemaal fijn zijn als er nog meer mensen uit Urk mee gingen, want anders heb ik niet eens vervoer.
mealybug schreef:
Doet je wagentje het niet mee na de laatste stortbui?
Ik woon zo'n 50 Km bij die kleibult vandaan dus moet er wel iets te regelen zijnJvslooten schreef:Nouja, ik zou het ook wel leuk vinden. Het zou helemaal fijn zijn als er nog meer mensen uit Urk mee gingen, want anders heb ik niet eens vervoer.
mealybug schreef:Doet je wagentje het niet meer na de laatste stortbui?
Mooi! Mocht het allemaal doorgaan, natuurlijk.André-J30 schreef:Ik woon zo'n 50 Km bij die kleibult vandaan dus moet er wel iets te regelen zijn![]()
Jvslooten schreef:Mooi! Mocht het allemaal doorgaan, natuurlijk.
Zo is dat! Nu alleen nog een snufje organisatietalent toevoegen naar smaak.. Any volunteers?mealybug schreef:Waar een wil is, is een weg....
Jvslooten schreef:Zo is dat! Nu alleen nog een snufje organisatietalent toevoegen naar smaak.. Any volunteers?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 12 gasten