schelpje3 schreef:Op basis van geslacht verwekt de één het kind en de ander moet het baren.
Best knap, in je eentje als man een kind verwekken. Volgens mij heb je daar nog altijd 2 mensen voor nodig.
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Op basis van geslacht verwekt de één het kind en de ander moet het baren.
maaarten schreef:shrew"]De SGP vond mannen hoger in rang dan vrouwen en daarom mocht een vrouw niet een man besturen.quote]
Ik denk niet dat er een SGP'er is die dit zo zal zeggen......
Mortlach schreef:
Best knap, in je eentje als man een kind verwekken. Volgens mij heb je daar nog altijd 2 mensen voor nodig.
Daarom, als je maar beseft dat het zonder je vrouw, maar een dooie boel is.![]()
En als mannen zouden moeten baren, had elk echtpaar maar één kind.
schelpje3 schreef:Mannen kunnen beter tegen pijn dan vrouwen. Dat komt onder andere doordat mannen minder zenuwuiteinden in hun lichaam hebben: zeventien per vierkante centimeter. Bij vrouwen ligt dit aantal op 34. Vanuit de evolutie gezien was het belangrijk dat mannen minder pijn voelden, omdat zij meer lichamelijke inspanningen zouden verrichten om hun gezin te onderhouden en te voeden.
Verder komt er bij pijn lijden endorfine in ons lichaam vrij, wat als een natuurlijke morfine werkt. Hierdoor gaat het gevoel van pijn weg, of wordt hij verlaagd. Uit onderzoek blijkt dat bij mannen meer endorfine vrijkomt in de hersenen dan bij vrouwen, waardoor ze de pijn minder voelen.
Elsevier.nl
Marnix schreef:hehe.... beetje heel erg off-topic. Maar Schelpje, als je graag wil horen dat vrouwen fantastische wezens zijn (die bevestiging zoeken ze met dit soort opmerkingen regelmatig), dan klopt dat hoor.
(het blijven af en toe ook onbegrijpelijke wezens maar dat terzijde)
schelpje3 schreef:Vrouwen zijn geen fantastische wezens, integendeel. Je kunt beter bij een mannenruzie zitten dan bij een "catfight".
Mannen zeggen elkaar de waarheid zijn even boos en drinken dan een glas bier.
Vrouwen kunnen tijden lang doorgaan in het geniep.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten