Moderator: Moderafo's
Rozijn schreef:Juist, en wellicht is het goed om nu weer over te gaan tot de orde van de dag. Genoeg over Kole en ook over zijn antwoord.
Rozijn schreef:Juist, en wellicht is het goed om nu weer over te gaan tot de orde van de dag. Genoeg over Kole en ook over zijn antwoord.
Mortlach schreef:Nou, wat mij betreft nog even niet hoor. Wat doet de redactie eraan om dit soort flaters voortaan te voorkomen. Blijft Kole beschikbaar als panellid, en zo ja, waarom?
Natuurlijk moet RW zichzelf zo nu en dan in de kijker spelen, maar doe dat dan met antwoorden met een hoog Donald Duck-gehalte en niet met zaken waar het antwoord er daadwerkelijk toe doet.
Die vragen heb ik ook al een tijd, misschien kunnen we het eens vragen? Zouden de mods er meer over weten?Rozijn schreef:Als ik er nog even over nadenk, denk ik dat de volgende vragen leven:
- Hoe worden panelleden geselecteerd?
- Worden antwoorden gelezen en gewogen voordat zij op de site komen?
- Wordt er met panelleden gesproken als er veel (heftige) reacties komen?
Daarbij stel ik zelf nog een paar vragen:
- Wat bepaalt of je wel of niet op een antwoord mag reageren?
- Hoe wordt bepaald welke panellid welke vraag krijgt?
- Neemt de redactie de inhoud van de antwoorden voor haar rekening?
Waarbij ik niet perse alle vragen uitvoerig beantwoord wil zien, maar een kijkje in de keuken lijkt mij wel fijn.
Rozijn schreef:Ik denk dat je nu een goede richting in kunt gaan, door het niet meer over één iemand specifiek te hebben, maar over een algeheel beleid.
Mortlach schreef:Daar werkt RW natuurlijk wel een beetje aan mee door ze zo'n podium te geven. Al moet ik zeggen dat ik erg blij ben dat de redactie die fout heeft ingezien en gecorrigeerd.
Jvslooten schreef:Refoweb heeft toch een vragenrubriek voor dat soort vragen? Ik stel ze gewoon!
henkie schreef:Dank, die worden z.s.m. behandeld en op de site gezet.
Jvslooten schreef:Drs. kole heeft zojuist gereageerd op een tweetal vervolgvragen aangaande het dubieuze antwoord van gisteren:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/212 ... na-incest/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten