Faramir schreef:De 1+ miljard leden van Facebook denken daar schijnbaar anders over. We hebben het over een sociale netwerk site.
Ach, kwantiteit is gelukkig geen norm voor kwaliteit.
Moderator: Moderafo's
Faramir schreef:De 1+ miljard leden van Facebook denken daar schijnbaar anders over. We hebben het over een sociale netwerk site.
mealybug schreef:Ach, kwantiteit is gelukkig geen norm voor kwaliteit.
FrankB schreef:En al die zeurpietendie het constant over die slavernij hebben. Zij zijn de nakomelingen, van nakomelingen, van nakomelingen van nakomelingen waarvan de ouders wellicht slaaf waren. Als je daar nog elke dag pijn van voelt (zoals de voorzitster van het slavernijplatform zegt in het AD van vandaag) dan kun je beter een afspraak maken met een psycholoog.
alexander91 schreef:Misschien zouden zowieso mensen die niet slaaf zijn geweest of slavenhouder, hun mond hierover moeten houden...
Daarbij vraag ik me soms af of een blanke huidskleur van een mens al een herinnering is aan de slavernij en of men eigenlijk niet wil dat die verdwijnt....
alexander91 schreef:Daarbij vraag ik me soms af of een blanke huidskleur van een mens al een herinnering is aan de slavernij
Faramir schreef:Daar is niets mee opgelost.
Boerin schreef:Hoezo niet? Lijkt het dan nog steeds op slavernij?
Marnix schreef:En wat doe je als racisme helemaal niet meer aan de orde is maar de traditie nog wel bestaat? Dan hoef je het hart niet meer te veranderen..... en de traditie veranderen heeft sowieso geen zin. Het dus gewoon zo laten?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten