Berichtdoor steintje » 16 okt 2013 13:55
gaat dit nu werkelijk over politiek.
leviticus en de levieten die hebben geloof voor als je dat ooit te zien zoudt krijgen, maar dat is of zijn zeer oude termen.
ik doe mijn best mijn geloof te uiten waar en wanneer dat kan en mag. hier op de afdeling mag ik neit eens altijd iets zeggen of vragen hoe het gaat aan sommigen.
leviticus heeft trouwens te maken met middelen, en zij hebben de opdracht de ark te dragen volgens de bijbel.
verder heb ik de eerste tien paginas van kronieken gelezen (zo uit ik mijn geloof dus ondanks dat ik soms wordt verbannen, dan klop ik het stof wel (of niet) van mn voeten) en zo dus ook al.
'geloof laten zien' kan ook zijn 'geloof uitten' toch.
ik doe al jaren mijn best zo veel mogelijk over "geloof" te praten als ik kan. in principe is alles geloof tot aan geloven dat het goed gaat en het weer(tje) toe.
maar wat heeft de politiek hier mee te maken? (ik mag of heb niet eens de kans om te stemmen, ik mag het wel)
denkt er iemand werkelijk dat geloof en politiek samen gaan? politiek gaat over het behouden van een goede maatschappij. in nederland heb je daar eigenlijk geen omkijken naar.
omkijken kun je wel doen naar ernstige zaken en een traantje laten maar daar heeft politiek weinig mee r mee te maken. en dat is zo en zo maar een poppenkastje.
de politiek van de afgelopen 2 eeuwen liegt er niet om en de nederlandse politiek is koekjeshapperij.
moordenaars worden op vrije voeten gelaten met een bandje en de genen die het zwaar hebben in het geloof worden soms haast(ig) afgeslacht neem bijvoorbeeld jezus en 2pac of martin luther king of nog meerderren plus een hele jihad.
dat heeft wel met geloof te maken en de 'undiversele'.. wereld(en) daarnaast behoef ik niet op een partij(tje) te stemmen.
en de politiek van de afgelopen tijd(en)... kun je beter overboord gooien als balast die te zwaar woog.
politiek noemt men dat dan, dat is toch geen geloof. ook zo dus getuig ik van mijn geloof.
'who ever ever existed you are at least equal to too'