Hallo, van wier zijn die kinderen? van mijn, maar waarom moet ik dan wel betalen voor andermans zelfgekozen pleziertjes

Moderator: Moderafo's
JeeWee schreef:wat ik altijd wel heel vreemd heb gevonden, is, dat zodra men kinderen heeft, ook nog eens een bonus krijgt voor die kinderen. Kinderbijslag.
Hallo, van wier zijn die kinderen? van mijn, maar waarom moet ik dan wel betalen voor andermans zelfgekozen pleziertjes![]()
![]()
![]()
![]()
JeeWee schreef:wat ik altijd wel heel vreemd heb gevonden, is, dat zodra men kinderen heeft, ook nog eens een bonus krijgt voor die kinderen. Kinderbijslag.
Hallo, van wier zijn die kinderen? van mijn, maar waarom moet ik dan wel betalen voor andermans zelfgekozen pleziertjes![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo, van wie zijn die kinderen? van mij, maar waarom moet ik dan wel betalen voor andermans zelfgekozen pleziertjes![]()
![]()
![]()
![]()
coby schreef:omdat ze zo schattig zijn
![]()
![]()
![]()
Bambi schreef:Dit is de 2e keer dat je het vraagt, ik heb even je reakties gelezen en gezien dat je nog alleen bent.
Je hebt dus alle tijd om je talenten ten volle te benutten om de kost te verdienen.
Ik ben 48 en ik moet nog steeds mijn eigen kost verdienen.
En geloof me kind, na je 40e is dat zo leuk niet meer.
Zeker niet, als dat moet om de kost te verdienen.
Ik had m'n talenten liever benut, door voor een gezin te zorgen en m'n eigen ouders, i.p.v. voor de ouders van anderen.
Tja, waarom zou de maatschappij willen investeren in de toekomstige generatie? Weg met de toekomst! Laten we dan ook het departement van Onderwijs maar afschaffen, dat bespaart zo'n 31 miljard per jaar. Laten de ouders dat zelf maar ophoesten als ze zo nodig willen dat hun kroost onderwijs krijgt.JeeWee schreef:wat ik altijd wel heel vreemd heb gevonden, is, dat zodra men kinderen heeft, ook nog eens een bonus krijgt voor die kinderen. Kinderbijslag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten