Moderator: Moderafo's
schaapje schreef:Tja ik denk dat ik één van de weinige ben die er niet zoveel vanaf wist, ik voel me belazerd eigenlijk, dat wij geen enkele stem hebben in deze idioterie, om gewoon maar 3,6 mil.watt te stralen in onze dampkring om de ionosfeer te verbuigen of weet ik veel wat ze doen, gaten er in schieten!
Maar ik lees in de Bijbel dat in de eindtijd verschrikkelijke rampen zullen komen die zijn nu al aan de gang. Dus ik wás al gewaarschuwd, nu weten we dat de mensheid door deze wetenschap en experimenten zichzelf bijna zal kunnen vernietigen uit hebzucht en macht.
schaapje schreef:
En een hit....ik heb er maar drie zien discussiëren.![]()
Gelovigen zijn hier niet zo mee bezig denk ik.
Mortlach schreef:
Dat is het verhaal dat de complotdenkers ervan hebben gemaakt. Je kunt geen gat in de ionosfeer schieten, netzomin dat je een gat in een plas water kunt schieten. En die energie waar ze mee werken valt werkelijk in het niets bij wat de zon dagelijks, 24 uur per dag, al 6000 of 13,5 miljard (doorhalen wat je niet van toepassing acht) erop loslaat.
Maar goed, je wilt blijkbaar een stem in dit soort 'idioterie' en dan neem ik aan ook in allerlei andere zaken. Daarvoor zal toch echt een wereldwijde democratische organisatie nodig zijn. Durf ik het te zeggen: een wereldwijde regering... en daar wil jij dan deel van uitmaken?
Er is geen enkele aanwijzing dat de rampen nu verschrikkelijker zijn dan in het verleden. Zeker als je in het diepe verleden gaat kijken naar supervulkaanuitbarstingen (de supervulkaan onder Yellowstone Park in Amerika zou ongeveer deze tijd weer moeten uitbarsten. Dat is pas leuke wetenschap!) en komeetinslagen.
Dus als ik een voorspelling zou moeten doen is het een van die twee dingen: supervulkaan of komeetinslag die de mens als soort de das om doet, niet een paar wetenschappers met een paar antennes in de achtertuin.
schaapje schreef:Met dit verschil dat onze planeet beschermd is tegen de meeste stralen van de zon, en deze straling komt van boven door de atmosfeer heen, de Haarp methode is van aarde af naar de ionosfeer, dat is heel wat anders.
Dat heb je goed Mortlach, ik behoor tot een Hemels Koninkrijk!
Ik zou toch maar eens de statistieken er op na slaan dan zie je dat dat rampen en aardbevingen steeds sneller elkaar op volgen.
Als ik het goed heb staan er al een stuk of 5 van de installaties over de wereld verspreid en allen schieten ze zovelen mil,watt de ionosfeer in, als je het dan hebt over een paar ""antennetjes" in een achtertuin, dan moet ik denken aan die man met zijn vingers in de oren...je weetwel.
Mortlach schreef:
Joh? Vertel daar eens meer over, als je wilt.
Jammer dat je blijkbaar mijn verwijzing naar de wereldregering niet begrijpt, maar misschien was ik niet duidelijk genoeg. Is het geen teken van de apocalypse/eindtijd dat Satan een wereldregering vormt?
Laat maar eens zien dan...
Die man die je ook in jezelf ziet als iemand de moeite neemt je samenzweringsnonsens te ontkrachten?
Tante Pollewop schreef:Heeft de gekte weer toegeslagen?
schaapje schreef:Volgens mij zie ik jou altijd op een ander topic posten, dus ik sta hier even van te kijken zeg
schaapje schreef:Nog even wat citaten in de docu.
Vraag;
Is haarp systeem 100 % veilig?
Antwoord: John Heeksher
Ik wil geen enkele radiozendsysteem als 100% veilig bestempelen.
We hebben het zo veilig gemaakt als we kunnen, we volgen alle standaards die van toepassing zijn.
Het kan zo groot worden als nog veilig wordt beschouwd in de milieu-rapportage. Groter kan niet.
Een andere Medewerker van haarp:
Het milieueffect-rapportage werd gefinancierd door de luchtmacht en de marine die leiding geven aan dit project.
Ook zegt John Heeksher: We kennen de resultaten niet, daarom experimenteren we!
schaapje schreef:Ik houd niet zo van dat sarcastische toontje, daarom is dit mijn laatste reactie.
Jij die een Dr. Berverjy Rubik een biophysicist een ""zweverig"" type vind!
Het is altijd het zelfde, geleerden die het met jou zienswijze niet eens zijn weten niet waar ze over praten en zijn per definitie dom! En oh wat zijn het knappe koppen als je in jouw straatje denken, en jouw zienswijze onder strepen.
Dus je hebt er wel van gehoord?
Zoek maar zelf op!
We hebben een magnetisch veld om de aarde te beschermen tegen de zon.
De oorspronkelijk patenten voor HAARP waren bedacht om de magnetrosfeer te VERVORMEN en te VERANDEREN
Militaire documenten omschrijven o.a. het als fase 1 van een meerfaseg project, het zal GROTER en doorgaan !
Maar ze weten niet waar de grens eindigt!!!
Mortlach schreef:
Ja. Waarom zou je in vredesnaam een experiment uitvoeren waarvan je het resultaat al weet? Maar het feit dat we de exacte(!) resultaten van een experiment niet kent, betekent niet dat je totaal geen idee hebt en maar een beetje aanrommelt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten