Luna Halo

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 19 sep 2003 13:07

kurtyo schreef:
maar muse vnid ik weer veel creatiever/beter/etc dan luna halo :)

Misschien baseer je dit op Shimmer. Maar dat lijkt me niet geheel terecht. Hun nieuwste EP is wel aardig anders..ha. Maar ja, origineel...perhaps not. By the way, ik ga die lui niet meer verdedigen, hoor ze hebben me nogal geschokt met hun gedrag tegenwoordig. Weet niet of ik me nog fan ga noemen, ik zal hun muziek nog wel luisteren om dat het mooi is, maar lunatic niet meer. Deze beslissing valt me wel zwaar trouwens, en is nog niet definitief. Dus enige pep-talk niet overbodig!

Ruth
I know You stay true when my world is fozz
I always see You when my sight is lost

www.mutemath.com

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 19 sep 2003 23:16

Nog al overtrokken reactie me dunkt. Omdat ze seculier gaan ben je geen fan meer? :( beetje jammer...

Ik basseer niet alleen op Shimmer, ook ander werk en teksten.

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 20 sep 2003 10:10

NEE...Dat ze seculier gaan is juist een reden om wel fan te blijven, zie mijn eerdere uiteenzettingen.
Ik weet alleen niet of ik nog fan kan zijn van mensen die al hun principes laten varen...maar goed die verhalen zal ik jullie besparen.
Hun muziek wordt echt niet minder, beter zelfs, maar hun eigen levensstijl gaat behoorlijk omlaag en daar kan ik niet echt achter staan.

Ruth

www.mutemath.com

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 20 sep 2003 15:16

Hoe kan jij nu oordelen over het achter uit gaan van hun levensstijl? :?
Kun jij in harten kijken?

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 20 sep 2003 16:58

Om een levensstijl te zien hoef je niet in iemands hart te kijken, maar naar hoe hij zich gedraagt.
En hoe ik weet hoe zij zich gedragen? Tja...door contact met leden uit de band zelf en mensen die om hen heen staan zeg maar. En ik weet niet of ik achter alles kan staan wat bepaalde bandleden aan het doen zijn. En dat doet me echt heel veel, ik vind het gewoon erg jammer dat ze het voor zichzelf verpesten.

Ruth

www.mutemath.com

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 20 sep 2003 23:05

Vind dat je wel erg overdone reageert... Maar goed, ik kan me er in ieder geval niet druk om maken...

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 21 sep 2003 15:05

Mijn keuze wat dit betreft heeft niets te maken met het feit dat ze seculier gaan. Dat kan ik juist heel erg waarderen en begrijpen, en dat vind ik echt een goede ontwikkeling. Maar mijn mening gaat meer over hun persoonlijke gedrag... bepaalde lunaboys zijn niet echt goed bezig, en ik vraag me echt af of ik dat als christen kan ondersteunen en achter kan staan of niet. Als het zo doorgaat vind ik van niet. Dat vind ik niet overdone, dat zijn gewoon principes.
Ruth

www.mutemath.com

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 21 sep 2003 18:10

Hoe zijn ze niet goed bezig? (Ik ken ze nml. niet goed genoeg om dat te weten :))

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 21 sep 2003 21:02

Shit, ik maak iedereen onnodig ongerust :wink:
Ik wil het ff niet aan de grote klok gaan hangen, we zijn namelijk hard aan het bidden voor verandering. Als je het echt graag wilt weten en meebidden mag je me ff mailen of pmen.

Ruth

www.mutemath.com

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 25 sep 2003 09:49

kurtyo schreef:Hoe zijn ze niet goed bezig? (Ik ken ze nml. niet goed genoeg om dat te weten :))

Hebben jullie het over Muse? Ik las pas een interview met de zangern die ik nou niet bepaald zo leuk vond. Een vriedn van mij is gek van Muse en hem heb ik het laten lezen, hij schrok er ook wel van.
Ze trapten in het interview hard naar de godsdienst van mensen terwijl daar helemaal geen reden toe was. Ook de interviewer was daar helemaal niet op uit. 'gelovigen' leken ze aardig af te schilderen als dom. Sterker nog, ze zouden uit zijn op de ondergang van de wereld. :shock:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Stranger in this Place
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Stranger in this Place » 25 sep 2003 10:11

Nee, het ging hier over Luna Halo. Maar Muse kan nog wel erger zijn, daar ben ik niet goed mee op de hoogte.

Het valt me op dat voor sommige mensen het altijd zo gemakkelijk is om op gelovigen af te geven. Of ze er nu wel of geen reden voor hebben...op de een of andere manier moeten sommige mensen altijd even iets op christenen aanmerken. Beetje flauw.

Ruth

www.mutemath.com

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 25 sep 2003 14:34

meschianza schreef:
kurtyo schreef:Hoe zijn ze niet goed bezig? (Ik ken ze nml. niet goed genoeg om dat te weten :))

Hebben jullie het over Muse? Ik las pas een interview met de zangern die ik nou niet bepaald zo leuk vond. Een vriedn van mij is gek van Muse en hem heb ik het laten lezen, hij schrok er ook wel van.
Ze trapten in het interview hard naar de godsdienst van mensen terwijl daar helemaal geen reden toe was. Ook de interviewer was daar helemaal niet op uit. 'gelovigen' leken ze aardig af te schilderen als dom. Sterker nog, ze zouden uit zijn op de ondergang van de wereld. :shock:

Je bedoelt dat interview in de Metro? Ze trapten niet naar geloof, ze zeiden dingen die best waar zijn.. (Dat veel gelovigen (DUS OOK ISLAMIETEN ETC.!!!) er zelf voor zorgen dat de eindtijd nabij lijkt te zijn: dmv oorlog en geweld e.d. (sadam en george???))... En bestempelen als dom? Ik las het niet hoor?
En er zijn wel degelijk christen die (al dan niet bewust) uit zijn op de ONDERGANG van de wereld ja...

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 27 sep 2003 18:32

Ik vind Muse trouwens wel goed. Maar niet dat ik er een soort van freak van ben. JE hebt een wat ouder nummer dat begint heel liefelijk met pianomuziek best een tijdje. En als je het niet meer verwacht, barst opeens de muziek los.

Luna Halo vind ik ook wel erg goed luisterbaar. Wil er nog steeds een CD van.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Muse
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Muse » 27 sep 2003 19:11

Luna halo is zeker goe te beluisteren...maar dan wel live.
Vorig jaar op WWR was hun optreden top, ik gelijk de cd gekocht en dat was een beetje een teleurstelling....wel goed ofzo, maar een béétje te rustig.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 28 sep 2003 11:01

meschianza schreef:Ik vind Muse trouwens wel goed. Maar niet dat ik er een soort van freak van ben. JE hebt een wat ouder nummer dat begint heel liefelijk met pianomuziek best een tijdje. En als je het niet meer verwacht, barst opeens de muziek los.

Luna Halo vind ik ook wel erg goed luisterbaar. Wil er nog steeds een CD van.

Dat nummer: van de cd showbiz?

en verder: Dat had ik met Steve op flevo 2002: klonk live vet en toen de cd geluisterd, was echt een teleurstelling

Terug naar “Archief”