Slechter nieuws kan bijna niet.
Wat intens verdrietig.
Laten wij de koninklijke familie in ons gebed gedenken.
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Slechter nieuws kan bijna niet.
Wat intens verdrietig.
Laten wij de koninklijke familie in ons gebed gedenken.
Optimatus schreef:Misschien dat het toch iets positiefs kan bewerkstelligen: nu het zo vaak in het nieuws is, zullen mensen wellicht (weer eens) gaan nadenken over dergelijke situaties. Hoe ga je om met mensen die te maken hebben met deze situaties? Hoe kun je deze mensen helpen? Het probleem voor deze mensen wordt nu bij een breder publiek bekend en daar kunnen weer helpende handen uit voortkomen.
Het lost niets op, dat besef ik me heel goed. Maar misschien dat er wat meer begrip zal komen.
meribel schreef:
en vergeet niet, heel veel mensen hebben dit meegemaakt en zullen nu voortaan op de piste blijven ( hoop ik.. )
meribel schreef:Ik denk persoonlijk wel dat mensen na dit met prins Friso even wat meer nadenken voordat ze van de piste gaan.
ook denk ik dat hierdoor wel nieuwe regels komen dat bijv. een airbag verplicht wordt.
meribel schreef:dat die kinderen bleven skieen was heel wat anders..dat was op de piste.
Ik denk persoonlijk wel dat mensen na dit met prins Friso even wat meer nadenken voordat ze van de piste gaan.
ook denk ik dat hierdoor wel nieuwe regels komen dat bijv. een airbag verplicht wordt.
schelpje3 schreef:Maar wat geloven wij nu eigenlijk? Is dit domme pech, of geloof je dat dit onder de toelating Gods is gebeurd?
Mortlach schreef:
Ik heb de eerste botteriken al gezien die beweren dat het God's straf is voor Beatrix vanwege het Nederlandse abortusbeleid...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten