Gefeliciteerd Johannes1 en vrouw.
Jamillah en missF, het gaat nu wel echt opschieten voor jullie, succes met de laatste loodjes.
Jamiilah, wat erg voor dat gezin. Hopen dat het nog wat meevalt en dat ze het verkeerd hebben gezien.
Moderator: Moderafo's
ajl schreef:oei...spannend schipje! Doe maar lekker rustig aan. Knap van je dochter dat ze zo lang zelf kan spelen of slaapt zij ook uit? Bij ons is 7.30 uur echt de limiet dat ik ze in bed kan laten. Dan beginnen ze hun bestelling voor het ontbijt echt wel te gillen.
Schipje schreef:haha!
Sinds ik zwanger ben krijgt ze elke morgen een fles brinta als mijn man naar zijn werk gaat, vandaar dat ze daarna nog zo lekker slaapt. Meestal tot een uur of 8.30/9.00.
Memmem schreef:Gefeliciteerd Johannes1 en vrouw.
Jamillah en missF, het gaat nu wel echt opschieten voor jullie, succes met de laatste loodjes.
Jamiilah, wat erg voor dat gezin. Hopen dat het nog wat meevalt en dat ze het verkeerd hebben gezien.
paprikameisje2 schreef:k wilde dat dat een mogelijheid was hier. Maak wel eenf les klaar zodat ik nog even 20 minuten kan liggen, maar vaak zit ik daarna wel beneden...
zou het zoveel kwaad kunnen een fles? Ik eet trouwens ook burgelijk aan tafel:)
LauraC schreef:Hier niet eens de fles eigenlijk (alhoewel dat bij mij wel meespeelt) maar vooral het feit dat NL kids schijnbaar zo 'makkelijk' zijn dat ze daarna gewoon weer gaan slapen/spelen
gempa schreef:zuigfles carries zijn idd ook aan de orde, maar volgens mij niet van 1 fles alleen in de ochtend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten