Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vpk
Majoor
Majoor

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor vpk » 01 jun 2011 13:03

mooie meid AG!

ik vind juist dat ze bij c&a voor meisjes de laatste tijd ook erg leuke setjes hebben. alles compleet, jurk, legging en bolero en hartstikke leuk. maar je betaalt dan zo 35/45 euro voor een setje en dat is iets anders dan 15 euro voor een broek en shirt..
maar heb er bijv. ook een geweldig leuk spijkerrokje vandaan voor 9 euro en dat vind ik dan weer helemaal niet duur. en die heeft ze ook al wat aangehad.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 jun 2011 13:10

Wauw, wat een plaatje ag! Echt een hele mooie meid! :)

Ik vind dat de hema vooral voor meisjes ook echt super leuke dingen heeft!

Ik heb gisteren leuke dingen gekocht van z8, in de aanbieding hebben die ook erg leuke prijzen ;) en ze hebben echt leuke dingen vind ik. Morgen wordt t bezorgd, hopelijk is het net zo leuk als het op de site lijkt :)

Met onze kanjer gaat het top, alleen krijg ik vrijdag een spalk om mn linkerpols aangemeten, omdat ik een soort cyste heb die er voor zorgt dat mn pezen niet goed kunnen bewegen, met als resultaat dat mn hand 'op slot gaat'. Geen handige combi met een baby denk ik, dus ik ben benieuwd... ;)

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 01 jun 2011 13:24

@Jannoek, lastig zeg, sterkte ermee! Z8 is ook erg leuk, heb pas ook een jurkje van Z8 voor m'n jongste gekocht.

Wat een prachtige dochter AG, mooie lange blonde haren (en een mooie bloem) :D een plaatje.

Hier heb ik voor naar school, enz. ook gewoon kleding van hema, H&M, HIER. Maar voor "netjes" koop ik vaak wat duurder spul, en dan meestal alleen in de uitverkoop. Ik denk idd dat het voor jongens makkelijker is. Maar goed ik heb 4 meiden, dus dan weet je het wel.....
Merkkleding blijft meestal wel mooier. Heb dan liever een jurk van cakewalk met 50 % korting in de opruiming, dan een jurk van de Hier nieuw, daar betaal je dan ongeveer hetzelfde voor.
En af en toe wat naaien.
Heb pas nog een lap gekocht met van die roezels, je hoeft er alleen een zijnaadje, zoompje, en stiekje in te doen, en klaar is kees. Voor nog geen €2,= een prachtig rokje.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 jun 2011 13:35

@AG: prachtig!

Ik ben van rustige kleding (mogen wel veel roezels opzitten). wit, licht rose, donkerblauw of grijs.
En van effen, dus geen printjes, woordjes, plaatjes enz.. (daarom valt voor mij de H&M en de C&A af.) Als ik goedkoop wil shoppen ga ik naar de ZARA. Hebben ze ook echt leuke en goedkope kleding.
Time flies when you have none!

cornelia77
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor cornelia77 » 01 jun 2011 13:40

Wb. kleding, ieder zijn ding. Ik vind bij andere kinderen die merkkleding wel leuk, maar mijn eigen kinderen zie ik er niet echt in spelen. Ik heb trouwens ook het geld niet voor dure kleding. Als je een beetje zoekt, kan je ook best leuke, goedkopere kleding kopen voor jongens en meisjes!
Ik ben trouwens ook altijd blij als we kleding krijgen! Het valt me vaak op trouwens dat de kleding van H&M echt mooi blijft als het al door verschillende kinderen is gedragen.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 01 jun 2011 14:05

Ach, ik heb ook helemaal niks met dure kleding, zeker niet voor kinderen. Zoonlief draagt veel Zeeman, H&M, Hema, dat soort dingen. Prima. Als het maar vrolijke kleurtjes zijn. Die dure merken zijn toch echt helemaal niet onze smaak, dus dat is dan weer makkelijk. Enne... we zouden er het geld niet eens voor hebben, vermoed ik (ik heb geen idee, laat ik het zo zeggen: we zouden het er niet voor over hebben!).
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jun 2011 16:01

Ik koop eigenlijk alles door elkaar, Voor onze zoon heel veel van Name It, oliver of H&M (al vind ik de Name It wel wat minder worden voor hem) Hij heeft ook wel dingen van Vingino. Dat is een duur merk. Vorig jaar heb ik een winterjas gekocht van dat merk, ik vond het eigenlijk veel te duur, maar ik ben er zo blij mee geweest. Ik hoop dat hij hem deze winter weer aan kan. Voor onze dochter koop ik veel van Noppies, Hema, soms H&M en pas voor het eerst een rokje bij de C&A. Over het algemeen vind ik de kleding van de H&M en C&A voor haar niet denderend. Ik ga wel bewust niet altijd met de duurdere winkels kijken, omdat ik weet dat ik daar sowieso wel slaag en ik het gewoon te duur vind.

Ik ben wel enigszinsvan de kleuren. Ze zien er niet als een kleurenpallet uit, maar knalkleuren staan gewoon het mooist bij hun Hollandse huid. En ik denk ook dat het makkelijker is om een meisje helemaal in 1 kleur te kleden dan een jongen. Zoonlief draagt hier veel polo's en dan gecombineerd met een spijkerkniebroek of een geruite korte broek.

Ik combineer knalkleuren wel vaak met rustige basiskleuren zoals wit, blauw of rose. En die kleuren hebben ze ook het meeste in hun kast. Roezels vind ik wel leuk, maar liever niet te veel. Grijs, zwart, bruin of beige dragen ze beiden nooit, dan zien ze er erg ziekelijk uit. Onze zoon draagt trouwens wel veel donkerblauw.
Laatst gewijzigd door ajl op 02 jun 2011 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 jun 2011 22:14

Sterretje schreef:@AG: prachtig!

Ik ben van rustige kleding (mogen wel veel roezels opzitten). wit, licht rose, donkerblauw of grijs.
En van effen, dus geen printjes, woordjes, plaatjes enz.. (daarom valt voor mij de H&M en de C&A af.) Als ik goedkoop wil shoppen ga ik naar de ZARA. Hebben ze ook echt leuke en goedkope kleding.

volgens mij hebben wij een beetje de zelfde smaak ;) een licht ruitje in bijvoorbeeld een roesje kan nog net, maar voor de rest effen :D
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 jun 2011 22:25

'k zal ook nog 2 fotootjes spammen :

Afbeelding

Afbeelding

ze had bij de laatste foto niets aan haar hoofd hoor, maar het was om haar even zoet te houden bij het wachten op de waterbus. dus het was een soort 'sticker' , maar ze keek er wel lekker zielig bij :lol:
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 jun 2011 13:41

Leuke foto's weer!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

rosaatje

Berichtdoor rosaatje » 03 jun 2011 12:31

mooie fotos jeepeecee, prachtig jurkje heeft je dochtertje aan....

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 03 jun 2011 14:07

Echt een schatje, jeepeecee! Hoe ze op die tweede foto kijkt, geweldig! En wat leuk dat ze al twee staartjes in kan! Dat kan bij dochterlief écht nog niet. Sowieso heeft ze er een ontzettende hekel aan als ik aan haar haren zit, dus ik ben al blij als ik er een speldje in krijg, om de haartjes uit haar ogen te houden.

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 jun 2011 21:26

rosaatje schreef:mooie fotos jeepeecee, prachtig jurkje heeft je dochtertje aan....

;) het is haar zomerjasje met een sjaal ( zo een die half rw heeft gemaakt zie gezin/hobby's )

Sophie77 schreef:Echt een schatje, jeepeecee! Hoe ze op die tweede foto kijkt, geweldig! En wat leuk dat ze al twee staartjes in kan! Dat kan bij dochterlief écht nog niet. Sowieso heeft ze er een ontzettende hekel aan als ik aan haar haren zit, dus ik ben al blij als ik er een speldje in krijg, om de haartjes uit haar ogen te houden.

Bij haar gaat het ook niet van harte, ik heb van die rubber elastiekjes, die kan ze slecht er uit trekken. het vergt alleen wat meer inspanning(lees: duw en trekkracht :) ) om ze er in te krijgen!
Afbeelding

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 04 jun 2011 07:08

een baby kan dus ook nog leuk zijn :oops: dinsdagmorgen vroeg heeft hij buisjes gehad en we kennen hem niet weer!! het is een grote opluchtign, hij slaapt eindelijk en vannacht zelfs van acht tot 5.. ongekend!!!
OVerdag ook lekker, eindelijk een beetje ritme en voor hemzelf ook rust!! Hij is veel lekkerder aan het spelen, maar blijft heerlijk ondernemend! dit is pas genieten!!!

Dit kan niet eerder die buisjes, maar is dus wel het probleem altijd geweest bij ons kereltje!!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 04 jun 2011 07:16

Geniet ervan PPM, vreselijk idee dat je mannetje dus gewoon altijd pijn heeft gehad.

Misschien voel je je ook wel schuldig? Hoeft niet hoor, jij hebt gedaan wat in je vermogen lag. Rust nu lekker uit!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Terug naar “Archief”