Mijn dag is al weer een poosje aan de gang terwijl het net 06.00 geweest is

Zo kan ik wel extra genieten van de dagen
@Jannoek foto's zal ik wel even aan mijn man vragen al is het echt nog ongezellig want lampen en verdere aankleding hebben we ook nog niet.
Ik hoop eind april de gordijnen ook te hebben dan is het klaar voordat alle familie/vrienden komen voor mijn verjaardag.
Ik dacht eigenlijk dat een bevallingsplan een heel uitgebreid iets was heb er pas een voorbeeld van gezien en daar stond alles heel uitgebreid op en toen dacht ik gelijk dat is niets voor mij
Maar het is denk ik wel anders als je een ziekenhuis bevalling hebt (al kan iedereen natuurlijk in het ziekenhuis terecht komen)
@Parkiet Hele mooie buik! Ik heb ook geen zwangerschaps curcus gedaan wilde het eigenlijk wel gewoon om wat mensen te leren kennen op dorp maar ben het gewoon vergeten
Maar nodig hebben om te bevallen geloof ik niet zo in kindje blijft echt niet zitten hoor.
@MissF het zuur is zo vervelend! Over aankomen tijdens de zwangerschap ik ben denk ik nu 15 kilo aangekomen en ik maak me er ook niet druk meer om
Bijna de hele dag heb ik trek wordt er 's nachts vaak wakker van (al geef ik er dan niet aan toe) Maar ik eet gerust voor het slapen gaan nog 2 boterhammen.
Na de bevalling komt het allemaal weer goed.
Ben jij al aangekomen?
@Meisje20 gefeliciteerd met je 2 neefjes!
@AG alles nog rustig? En die opmerking van Ilona haha