Mortlach schreef:schelpje3 schreef:Heb je ooit zoiets gezien over Allah of de profeet Mohammed ?? natuurlijk niet, ze kijken wel link uit.
maar met christenen mag je van alles doen.
Nou, dus niet !!
Ik begrijp niet wat je hiermee wilt zeggen. Is het een sneer naar de reclame-wereld (lafheid) of een sneer naar Islam (geweldadig), of een sneer naar je mede-christenen (apathie)?
Geen van drieën lijkt me bijdragen aan een goed gesprek.
Maak niet overal een sneer van en lees nu eens gewoon wat ik ermee bedoel.
Jij mag overal je commentaar op hebben, ik niet ??
Het is zo dat je Allah niet in een reclame ziet, als je een spotprentje over hem maakt, moet je meteen beveiligd worden.
Christenen zijn vogelvrij, ze moeten niet zeuren, maar iemand ooit beveiligd zien worden omdat hij een spotprent over de Heere Jezus maakte ??
Moslims hebben lange tenen, dat is geen uitspraak van mij, maar van de "deskundigen".
Mensen uit Oosterse landen hebben sowieso een temperamentje.
Die Axe reclames zijn sowieso altijd zeer smakeloos.
Iemand die heel erg transpireert, maar dan ook heel erg, het spuit onder zn oksels vandaan, of je ziet een gozer met zn ogen helemaal draaien.
Er komen zgn allerlei vrouwen op je af, van heinde en verre, als je Axe gebruikt.
Wat een lariekoek. Kan best tegen een knipoog, leuk zelfs, maar dan moetie wel geniaal zijn.
Zoals Bram M die bijna tegen een tractor botst, de boer uitstapt en hem herkent en dan zegt: ik voel ineens een artikel....... opkomen.