LauraC schreef:Als alles goed gaat word ik voor het eerst tante....van een tweelingMijn zus is nu bijna 11 weken zwanger!
Wat gaaf, gefeliciteerd!
Moderator: Moderafo's
LauraC schreef:Als alles goed gaat word ik voor het eerst tante....van een tweelingMijn zus is nu bijna 11 weken zwanger!
Sophie77 schreef:@Mopje: Ik heb ook een bekkenband liggen, van het merk Serola. Hij komt bij de thuiszorgwinkel vandaan (bijna 9 jaar geleden), maar je kunt hem ook via Internet bestellen. Ik kreeg toen het advies om hem alleen te dragen als ik een bepaalde beweging/handeling/houding niet kon vermijden en ik in kon schatten dat ik anders (erge) pijn zou krijgen. Nadeel van een bekkenband is nl. dat je sneller je grenzen overgaat omdat je minder pijn voelt. Ik heb hem dus zo min mogelijk gedragen, want mét band deed ik echt vaak te veel en dat moest ik later bezuren. De (buik)spieren trainen heeft op de lange duur meer effect. Nu gebruik ik de band nog maar heel sporadisch. Wel bijv. als ik naar een begrafenis moet en het een eind lopen is van de kerk naar de begraafplaats. Dat lopen + het staan red ik nog steeds niet zonder band (en ik ben te eigenwijs om dan gewoon met de auto / fiets te gaan.)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten