Zwanger deel 9

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Nina87
Sergeant
Sergeant

Re: Zwanger deel 9

Berichtdoor Nina87 » 12 okt 2010 17:55

LauraC schreef:Als alles goed gaat word ik voor het eerst tante....van een tweeling :mrgreen: Mijn zus is nu bijna 11 weken zwanger!

Wat gaaf, gefeliciteerd!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 12 okt 2010 18:00

LauraC schreef:Als alles goed gaat word ik voor het eerst tante....van een tweeling :mrgreen: Mijn zus is nu bijna 11 weken zwanger!

Leuk, leuk, leuk!!! Gefeliciteerd!!

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 12 okt 2010 18:17

Wow, Laura! Wat leuk, gefeliciteerd!

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 12 okt 2010 18:40

Wat leuk Laura! Tante worden is sowieso erg bijzonder, maar helemaal als het aan je eigen kant is! Ik ben al drie jaar tante van een tweeling (mannetjes), erg leuk!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 12 okt 2010 18:41

Gefeliciteerd, Laura! Leuk!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 okt 2010 18:45

Eerste keer van beiden kanten zelfs! Maar nu extra jammer dat we zo ver weg wonen....

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 12 okt 2010 20:00

Wat ontzettend leuk, LauraC! Idd extra jammer dat jullie niet in de buurt wonen. Ik spreek uit ervaring, want mijn broer en schoonzus wonen ong. 9 vlieguren hier vandaan en ook zij hebben een tweeling, twee jongetjes. Die zijn nu 3 jaar en we hebben ze nog maar 1 x in levenden lijve gezien :( . Toen hebben we natuurlijk wel veel foto's gemaakt van hun én van onze tweeling!

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 12 okt 2010 20:14

Laura, gefeliciteerd!

Mopje, ik heb er hier een liggen (merk Anita en maat M), tweedehands gekregen, wil em wel naar je opsturen als je t wilt proberen.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 12 okt 2010 20:29

@Mopje: Ik heb ook een bekkenband liggen, van het merk Serola. Hij komt bij de thuiszorgwinkel vandaan (bijna 9 jaar geleden), maar je kunt hem ook via Internet bestellen. Ik kreeg toen het advies om hem alleen te dragen als ik een bepaalde beweging/handeling/houding niet kon vermijden en ik in kon schatten dat ik anders (erge) pijn zou krijgen. Nadeel van een bekkenband is nl. dat je sneller je grenzen overgaat omdat je minder pijn voelt. Ik heb hem dus zo min mogelijk gedragen, want mét band deed ik echt vaak te veel en dat moest ik later bezuren. De (buik)spieren trainen heeft op de lange duur meer effect. Nu gebruik ik de band nog maar heel sporadisch. Wel bijv. als ik naar een begrafenis moet en het een eind lopen is van de kerk naar de begraafplaats. Dat lopen + het staan red ik nog steeds niet zonder band (en ik ben te eigenwijs om dan gewoon met de auto / fiets te gaan :mrgreen: .)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 12 okt 2010 21:01

leuk lauraC, van harte gefeliciteerd!

stip: sterkte met de laatste loodjes en een voorspoedige bevalling gewenst!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

mopje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mopje » 12 okt 2010 21:19

Sophie77 schreef:@Mopje: Ik heb ook een bekkenband liggen, van het merk Serola. Hij komt bij de thuiszorgwinkel vandaan (bijna 9 jaar geleden), maar je kunt hem ook via Internet bestellen. Ik kreeg toen het advies om hem alleen te dragen als ik een bepaalde beweging/handeling/houding niet kon vermijden en ik in kon schatten dat ik anders (erge) pijn zou krijgen. Nadeel van een bekkenband is nl. dat je sneller je grenzen overgaat omdat je minder pijn voelt. Ik heb hem dus zo min mogelijk gedragen, want mét band deed ik echt vaak te veel en dat moest ik later bezuren. De (buik)spieren trainen heeft op de lange duur meer effect. Nu gebruik ik de band nog maar heel sporadisch. Wel bijv. als ik naar een begrafenis moet en het een eind lopen is van de kerk naar de begraafplaats. Dat lopen + het staan red ik nog steeds niet zonder band (en ik ben te eigenwijs om dan gewoon met de auto / fiets te gaan :mrgreen: .)

Welke maat is die van jou??? Parkiet.... maat M is te klein :wink: Heb denk ik maat L nodig.
Heb ze via internet ook gezien, maar omdat er zoveel soorten zijn, wilde ik niet de eerste de beste al direct kopen.

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 12 okt 2010 21:40

Ik denk dat ik een L heb, 'k kan even niet vinden waar het staat op de band. In ieder geval wordt een L aanbevolen als je een heupomvang hebt van 90-120 cm. Hij zit al snel goed, want je kunt hem prima passend maken met klittenband en elastiek.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 12 okt 2010 23:46

Laura, gefeliciteerd!! Alleen jammer dat je het zo 'op afstand' mee moet maken.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 okt 2010 07:29

Laura, wat spannend!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 okt 2010 08:33

Wat leuk Laura.... Gefeliciteerd.

Ik heb een broer in Frankrijk wonen (iets van 1.000 km bij ons vandaan) en zijn dochtertje heb ik vorig jaar voor het laatste gezien, toen waren ze een weekje in Nederland. In mei hopen we elkaar weer te zien en dan is ze al weer bijna 3 jaar. hihi en ze heeft dezelfde kleur haartjes als mij. :wink:

Terug naar “Archief”