Moderator: Moderafo's
vpk schreef:hmmm mijn arme nichtje van 6..
heeft haar arm gebroken. Net boven de elleboog dus ze zit tot aan de schouder in het gips met dit warme weer![]()
sneu hoor
Sophie77 schreef:@ Bumba: Die andere school was prima, ik heb er zelf ook op gezeten. Maar omdat hij ADHD en PDD-NOS heeft, is een speciale school voor hem geschikter.
Lidia schreef:Joëlle zat afgelopen weekend onder de rode vlekjes. Echt over heel d'r lijfje. 'k Heb een beetje op internet zitten kijken, maar bij bijna alle kinderziektes hoort koorts. Dat heeft ze dus niet (niet gemeten, maar ze is echt niet warm of ziek ofzo). Zou het rode hond kunnen zijn? Nu zijn de vlekjes weer bijna verdwenen. Dus van de warmte zal het wel niet zijn, want het is nog steeds warm. Iemand een idee wat het is?
Bumba schreef:Sophie77 schreef:@ Bumba: Die andere school was prima, ik heb er zelf ook op gezeten. Maar omdat hij ADHD en PDD-NOS heeft, is een speciale school voor hem geschikter.
Dan is het hartstikke knap dat hij de gewone basisschool heeft doorlopen!!
LauraC schreef:Fijn Sophie77, mijn broertje heeft ADHD + autistische stoornis en helaas was zijn schoolcarriere niet zo best![]()
Ben ik de enige moeder die spontaan blij wordt als de Pampers halve prijs zijn?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten