Refowebkids deel 11

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Merisja
Luitenant
Luitenant

Re: Refowebkids deel 11

Berichtdoor Merisja » 30 jun 2010 20:17

Morgen is onze oudste voor het laatst kleuter...wat worden ze dan opeens groot! Na de vakantie al naar groep 3...ze is er hard aan toe, dus het zal vast wel gaan lukken! =P~

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 30 jun 2010 21:33

@ Bumba: Die andere school was prima, ik heb er zelf ook op gezeten. Maar omdat hij ADHD en PDD-NOS heeft, is een speciale school voor hem geschikter.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 jul 2010 06:31

hmmm mijn arme nichtje van 6..
heeft haar arm gebroken. Net boven de elleboog dus ze zit tot aan de schouder in het gips met dit warme weer :?
sneu hoor
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 jul 2010 07:18

ach sneu.... hopelijk heeft ze genoeg andere dingen om te doen, anders ff goed in plastic oid!

ff over waterpokken. Hier zeiden ze absoluut geeeeen poeder, dat kan in de wondjes gaan en gaan ontsteken. een of anderer zalf van vsm is heeeel fijn! tis de halve straat al door gegaan, zo fijn dat werkt.
Mentholzalf en poeder mag wel vanaf 2 jaar. Ik heb het hier ook in de koelkast liggen ivm heftige allergische reactie met jeuk.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 01 jul 2010 07:46

vpk wat sneu voor je nichtje! niet fijn inderdaad met dit warme weer! en met de zomervakantie in het vooruitzicht!

nou, MIlan zit nu sinds 8 uur op school! ik moet hem om 2 uur weer ophalen! (ik mag de wekker wel zetten :mrgreen: ) ben erg benieuwd hoe het gaat met het eten op school! eigenlijk lijkt het me wel relaxed als ze alle dagen op school eten! verder was wel grappig om te zien dat mensen die standaard te laat zijn om half 9, om 8 uur wel op tijd kunnen zijn :lol: gaan normaal dus te laat uit bed ws

Nog een weekje school en dan is het hier ook vakantie.. dan gaat mijn verlof in :mrgreen:

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 01 jul 2010 11:28

vpk schreef:hmmm mijn arme nichtje van 6..
heeft haar arm gebroken. Net boven de elleboog dus ze zit tot aan de schouder in het gips met dit warme weer :?
sneu hoor

Ah, wat sneu zeg! Ik moet zeggen dat ik ook vaak mijn hart vast hou met onze dochter van zes: ze kan zó wild doen. Ik moet er niet aan denken dat ze nu iets zou breken ofzo, met die hitte zes weken in het gips, vreselijk :shock:

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 01 jul 2010 11:54

Sophie77 schreef:@ Bumba: Die andere school was prima, ik heb er zelf ook op gezeten. Maar omdat hij ADHD en PDD-NOS heeft, is een speciale school voor hem geschikter.

Dan is het hartstikke knap dat hij de gewone basisschool heeft doorlopen!!

Lidia
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Lidia » 01 jul 2010 12:15

Joëlle zat afgelopen weekend onder de rode vlekjes. Echt over heel d'r lijfje. 'k Heb een beetje op internet zitten kijken, maar bij bijna alle kinderziektes hoort koorts. Dat heeft ze dus niet (niet gemeten, maar ze is echt niet warm of ziek ofzo). Zou het rode hond kunnen zijn? Nu zijn de vlekjes weer bijna verdwenen. Dus van de warmte zal het wel niet zijn, want het is nog steeds warm. Iemand een idee wat het is?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 jul 2010 12:20

Lidia schreef:Joëlle zat afgelopen weekend onder de rode vlekjes. Echt over heel d'r lijfje. 'k Heb een beetje op internet zitten kijken, maar bij bijna alle kinderziektes hoort koorts. Dat heeft ze dus niet (niet gemeten, maar ze is echt niet warm of ziek ofzo). Zou het rode hond kunnen zijn? Nu zijn de vlekjes weer bijna verdwenen. Dus van de warmte zal het wel niet zijn, want het is nog steeds warm. Iemand een idee wat het is?

Ik zat meteen te denken aan 'prickly heat' zoals ze dat hier noemen. Komt van de warmte dus. Michael heeft dat dan 2 dagen erg, op zijn rug en in zn nek en dan wordt het minder, alsof z'n lichaam eraan gewend raakt. Zou het anders een allergie kunnen zijn, dat z evan het weekend of op vrijdag iets anders heeft gegeten dan normaal?

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 01 jul 2010 12:22

Bumba schreef:
Sophie77 schreef:@ Bumba: Die andere school was prima, ik heb er zelf ook op gezeten. Maar omdat hij ADHD en PDD-NOS heeft, is een speciale school voor hem geschikter.

Dan is het hartstikke knap dat hij de gewone basisschool heeft doorlopen!!

Dat klopt, ja! Het heeft bij tijden wel heel veel energie gekost voor alle partijen (het kind zelf, de leerkrachten, directie en ons als ouders), maar we zijn erg blij dat het toch gelukt is. Vanmiddag breng ik diverse mensen een mooi boeket voor alle tijd, energie, en liefde die ze onze zoon gegeven hebben!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 jul 2010 12:41

Fijn Sophie77, mijn broertje heeft ADHD + autistische stoornis en helaas was zijn schoolcarriere niet zo best :(
Ben ik de enige moeder die spontaan blij wordt als de Pampers halve prijs zijn?

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 jul 2010 13:36

Knap zeg, dat hij dan toch de hele basisschool heeft gedaan!
Jurian is niet te genieten vandaag, ik ben bijna wanhopig (en dat slaat nergens op, want zo erg is het vast niet, maar ik ben gewoon niks gewend ;) )
Hikj blijft maar jammeren en huilen. Wil alleen op schoot, en dan steeds net anders zitten dan hij zat, en dan weer eraf. Pff, net even samen op ons bed gelegen, maar hij gaat slaan, dus nu ligt hij maar weer in zijn eigen bed. Zijn ogen vielen bijna dicht, maar ik hoor hem nu nog flink jammeren. Nou, hij blijft mooi even liggen nu. Hopelijk helpt een beetje slaap
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 jul 2010 13:43

LauraC schreef:Fijn Sophie77, mijn broertje heeft ADHD + autistische stoornis en helaas was zijn schoolcarriere niet zo best :(
Ben ik de enige moeder die spontaan blij wordt als de Pampers halve prijs zijn?

hoeveel kosten die dingen bij jullie dan? ben sowieso altijd blij met aanbiedingen!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 jul 2010 13:49

Ik ben ook altijd blij met de luiersaanbiedingen en loop ze ook altijd af ( maar ja, wij gebruiker er ook aardig wat in de week :mrgreen: ). Een tijdje terug waren de pampers bij de Etos in de aanbieding ( 3 halen, 2 betalen) en ik heb 21 pakken gehaald, wel mooi 7 pakken gratis, terwijl ik normaliter niet zo'n aanbiedingenfreak ben.

Beterschap met Jurian!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 jul 2010 13:50

We hebben nu de Pull-Ups van Pampers, maat 6 (grootste maat). Voor een pak van 38 luiers betaalde ik nu £4,49 ipv £9!

Terug naar “Archief”